1808-as, 1858-as adó-és járulékbevallás, valamint a 2017 évről benyújtandó 1753-as adóbevallás



Jelentősen változik az adó- és járulékbevallás rendszere 2018-től. Résztvevőként megtudja, hogy hogyan teljesítheti szabályosan a bevallási kötelezettségét, milyen változások történtek a tavalyi évhez képest az adó megállapítás szabályaiban? Bemutatjuk a bevallások kitöltését és a bevallásokkal szemben támasztott adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítését.

2018. január 18.
10:00 - 13:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENIUM ***

Főbb témakörök

* A 2018. évi adóváltozások fő irányai, az adózás rendjének újraszabályozása, az szja bevallás változásai
* Az eSZJA rendszer továbbfejlesztése, az adóbevallási tervezet új elemei, új adózói körök bevonása (munkáltatói, kifizetői adatok jelentősége a 2017. évi adóbevallási tervezetek esetében)
* A magánszemélyek 2017. évi szja-bevallási kötelezettség teljesítésével összefüggő munkáltatói, kifizetői feladatok a munkáltatói adómegállapítás kivezetését követően
* Egyszerűsített foglalkoztatásból származó jövedelem igazolása
17M30-as összesített igazolás adattartalma
* Igazolás a különadóval érintett jövedelemről
* Kilépő adatlap a 2018. adóévre
2018.évi adóelőleg nyilatkozatok adattartalma
* 1+1%-os rendelkező nyilatkozatokkal kapcsolatos változások
Járulék bevallások gyakorlati tapasztalatai (2017. évi adóhatósági tapasztalatok a ’08-as munkáltatói és kifizetői havi járulék bevallás feldolgozásával (különös tekintettel a 2016. évi szja bevallási tervezet során szerzett tapasztalatokra) összefüggésben
Új/módosult hibavizsgálatok adózói „fogadtatása” a 1708 jelű bevallásban
* 2018. évi általános változások a bevallási kötelezettség teljesítésével kapcsolatosan
* A bevallások kialakítását, feldolgozásukat érintő törvényi változások hatása, fontos újdonságok (új Art., Tbj., rendeletek, stb.)
A 2018. évi járulékbevallásokhoz kapcsolódó tudnivalók
* Alkalmazás minősége kódok változásai (jogviszony kódok, nyugdíjas státuszkódok)
A 1808-as bevallás vonatkozó új lapjainak, sorainak bemutatása
* Szakképzési hozzájárulás bevallásának változásai
* Új/módosult hibavizsgálatok a 1808 számú bevallásban
Jogviszony bejelentése és a járulék bevallás kapcsolata, a bevallás teljesítésének jelentősége, adóhatósági vizsgálata
Egyéni vállalkozók és őstermelők 2018. évi járulékbevallása (bevallás kitöltésével kapcsolatos újdonságok, gyakorlati tapasztalatok)
* Helyi Iparűzési Adóbevallás (2017. évi tapasztalatok)
Szakmai konzultáció

Részvételi díj

21.500 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

18.250 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

19.750 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  január 16-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink