A közbeszerzés alapjai – Bevezetés a közbeszerzésbe



A képzés célja a közbeszerzés szabályrendszerének alapjaival való megismerkedés, könnyebb tájékozódás a jogszabályok között. Hallgatóink a képzés elvégzését követően könnyebben eligazodnak a közbeszerzési eljárások között, azonosítani tudják a főbb közbeszerzési eljárási lépéseket és az eljárások szereplőit. A cél a közbeszerzés szóhasználatának elsajátítása mellett a teljes intézményrendszer és közbeszerzési eljárási logika megismerése.

Képzésünket ajánljuk olyan cégeknek vagy intézmények munkatársainak, akik

  • közbeszerzéseken akarnak indulni,
  • külső szakmai segítség nélkül, “házon belül” kívánják lebonyolítani közbeszerzéseiket.

Ajánljuk továbbá képzésünket olyan szakasszisztenseknek, akik közbeszerzési szakemberek mellett dolgoznak. (A képzés elvégzéséről tanúsítványt állítunk ki!)

Előadóink a magyar és nemzetközi közbeszerzési szakma elismert szakértői, közbeszerzési rendezvényeink állandó résztvevői.

2017. augusztus 30. -
2017. augusztus 31.
10:00-15:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
OKISZ Inkubátorház

Főbb témakörök

  • A közbeszerzés intézményrendszere
  • Közbeszerzési jogszabályok
  •  Információszerzés a közbeszerzésben
  •  A közbeszerzés hatálya, a közbeszerzési eljárás főbb szereplői
  •  Közbeszerzési eljárásrendek, főbb eljárási szabályok
  •  Eljárástípusok, eljárások ütemezése
  • A közbeszerzési szerződés teljesítése, módosítása
  • A közbeszerzési jogorvoslat rendszere
  •  Jogorvoslat kezdeményezése, jogorvoslati eljárás
  •  Konzultáció

Részvételi díj

39.900 Ft/fő + Áfa/ 2 nap

Kedvezmények

30% kedvezménnyel 27.930 Ft/fő + ÁFA/ 2 nap, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük augusztus 25-ig beérkezik hozzánk!
20% kedvezménnyel 31.920 Ft/fő + ÁFA/ 2 nap, ha jelentkezése július 10-ig beérkezik hozzánk.
10% kedvezménnyel 35.910 Ft/fő + ÁFA/ 2 nap, ha jelentkezése augusztus 21-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 4000 Ft/fő + ÁFA/ 2 nap

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu