Adatvédelem a gyakorlatban

Adatvédelmi audit, Adatkezelési tájékoztató, Adatfeldolgozói szerződés



Tudja Ön, hogy

  •      mik a teendői új adatkezelés esetén?
  •      hogyan ellenőrizzék a meglévő adatkezeléseik jogszerűségét?
  •      hogyan kell elkészíteni egy adatvédelmi tájékoztatót?
  •      mi kell szerepeljen a hozzájáruló nyilatkozatban?
  •      milyen adatfeldolgozói szerződést érdemes kötni?

 

„Adatvédelem a gyakorlatban” című képzésünk ezekre és ehhez hasonló gyakorlati kérdésekre ad választ. A képzés során nem térünk ki az elméletre, hanem gyakorlati példákon keresztül, lépésről lépésre vesszük át az egyes területeken felmerülő feladatokat.  A képzés elsősorban a korábbi résztvevőket, illetve azokat célozza meg, akik rendelkeznek az adatvédelem területén némi előképzettséggel.

 

A GDPR-re való felkészülés során nagyon sok a kérdés, nagyon sok a feladat. Ezeket igyekszünk megválaszolni, és megkönnyíteni a napi munkát a gyakorlati példákkal.

A képzésen konkrét adatkezelések, adatkezelési folyamatok bemutatásán tanulhatják meg a részt vevők az adatkezelések jogszerűvé tételét.

 

A gyakorlati bemutató főként a cégek többségénél felmerülő adatkezeléseket érinti, mint például:

√ ügyfél adatkezelés

√ önéletrajzok kezelése

√ kamerás megfigyelőrendszer

√ direkt marketing

√ call center beszélgetés rögzítés

2017. július 13.
10:00-15:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Hunguest Hotel MILLENIUM ***

Főbb témakörök

  • Egy adatkezelés elindítása
    • Ha az Ön cége új adatkezelést határoz el, mire kell odafigyelni?
    • Milyen adatvédelmi teendői vannak?
  • Hogyan készüljünk fel a GDPR-ra?
    • Milyen konkrét lépéseket kell megtegyünk 2018. május 25-ig?
    • Gyakorlati áttekintés
  • Adatvédelmi audit
    • Már meglévő adatkezelések jogszerűségének ellenőrzése.
    • Hogyan kezdjünk neki, mit és hogyan vizsgáljunk?
  • Adatkezelési tájékoztató készítése
    • Az adatkezeléshez adott hozzájárulás megfelelő tájékoztatáson kell, hogy alapuljon.
    • Miként szövegezzük meg a hozzájáruló nyilatkozatot?
    • Hogyan kell elkészíteni egy adatkezelési tájékoztatót?
    • Feladatok lépésről lépésre
    • Példák adatkezelési tájékoztatókra.
  • Adatfeldolgozói szerződés
    • A GDPR nagy hangsúlyt fektet az adatfeldolgozók gondos kiválasztására, miként járjunk el?
    • Milyen adatfeldolgozói szerződéseket kössünk?
  • A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság esetjoga
    • A Hatóság már sok tízmillió forintnyi bírságot szabott ki.
    • Milyen jogsértések esetén büntet a Hatóság?
    • Miként foglal állást konkrét ügyekben a Hatóság?

 

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

40% kedvezménnyel 17.940 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek,

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  június 30-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu