Adatvédelmi Tisztviselő Képzés – Bankok, Pénzintézetek Részére

Maximum létszám: 18 fő


Jelen adatvédelmi tisztviselő képzésünk kimondottan a pénzügyi szektor résztvevőinek, bankok, pénzintézetek, biztosítók adatvédelmi szakembereinek szól.

A rendezvény során szakértő trénerünk részletesen ismerteti az új európai adatvédelmi rendelet (GDPR) vonatkozó rendelkezéseit, esettanulmányokon keresztül bemutatja a gyakorlatot, illetve tanácsokat ad a résztvevők egyedi problémáinak megoldására, és folyamatos konzultációs lehetőséget biztosít.

Az adatvédelmi tisztviselő képzés célja, hogy a résztvevők pontosan megismerjék az adatkezelők adatvédelmi kötelezettségeit, kialakuljon bennük az a szintű adatvédelmi tudatosság, amely alkalmassá teszi őket a GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselői (DPO) feladatok ellátására.

A képzés során a Hpt., a Bit. és más szektorális adatkezelési szabályok is ismertetésre kerülnek a vonatkozó piaci, MNB és NAIH gyakorlattal kiegészítve.

A képzést követő vizsga sikeres teljesítése esetén az Infoszféra Kft.
a képzés elvégzéséről tanúsítványt ad ki.


 

48. alkalommal, megújult tartalommal és módosított címmel kerül megrendezésre nagy sikerű
Adatvédelmi Tisztviselő képzésünk!
Az elmúlt 5 év során több, mint 700 adatvédelmi felelőst/tisztviselőt képeztünk ki! 

 



Válassza az Infoszféra Kft. DPO képzését, mert

 kis létszámú képzésünkön elismert szakértőnk tolmácsolásában megismerheti az összes vonatkozó rendelkezést

 a képzés ideje alatt a folyamatos konzultáció során választ kaphat minden kérdésére

 a 2 napos tanfolyam után online vizsga keretében mérheti meg tudását

 a képzés elvégzéséről névre szóló tanúsítvány adunk

 a képzés szakmai anyagát résztvevőink rendelkezésére bocsátjuk nyomtatott jegyzet formájában, majd elektronikus formában is

 színvonalas helyszínen, büféreggeli, három fogásos ebéd, és egész nap igény szerint kávé, tea, frissítő mellett szerezheti meg a szükséges szakmai ismereteket

Jöjjön el képzésünkre, és legyen Ön is képzett adatvédelmi tisztviselő!

 

 

2017. november 06. -
2017. november 07.
9:00 - 16:00
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Hunguest Hotel MILLENIUM ***

Főbb témakörök

* Információs alapjogok – általános bevezető

* A személyes adatok védelme – hatály, alapfogalmak

* Adatvédelmi alapelvek – jogalapok, célhoz kötöttség, stb.

* Az érintettek jogai

* Adatvédelmi incidens, adatvédelmi hatásvizsgálat

* Az adatvédelmi tisztviselő (DPO) jogállása és feladatai

* Adatkezelési tájékoztató, adatfeldolgozói szerződés

* Bankok és biztosítók ügyfélkapcsolata során felmerülő adatkezelések és szabályai

* Az érintetti jogok biztosítása egy pénzügyi szervezetben

* Pénzmosás

* Követeléskezelés

* Profilalkotás

* FinTech

* Adatkezelés az interneten

* Direkt markering (e-mail, SMS, MMS, fax, bluetooth, telefon, postai levél) szabályok

* Cookie szabályozás

* Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

* A hatóság eljárásai

* A jogellenes adatkezelés következményei

* Más hatóságok eljárásai

* Adatvédelmi auditálás

* Folyamatos konzultáció, sok példa

Részvételi díj

100.000 Ft + ÁFA/fő/2 nap

Kedvezmények

40% kedvezménnyel 60.000 Ft + ÁFA/fő/2 nap,  ha egy cégtől a rendezvényre többen jelentkeznek,
30% kedvezménnyel 70.000 Ft + ÁFA/fő/2 nap,  ha jelentkezése augusztus 31-ig beérkezik hozzánk.

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza a kétnapos kiscsoportos képzés, a büféreggeli, a háromfogásos ebéd, valamint az írásos segédanyag költségét. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink