ADR 2017-2018. – A veszélyes áruk szállításának szabályai, gyakorlata, ellenőrzése



Az elmúlt hónapokban összehangolt ellenőrzés keretében több helyszínen is ellenőrizték a közúti fuvarozásban résztvevőket a  Katasztrófavédelmi  Igazgatóság és kirendeltségei.

  1. július 5-én jelentek meg azok a jogszabályok, amelyeket kötelezően alkalmazni kell a  veszélyes áruk közúti szállítására (ADR).

Szemináriumunkon a változásokon és az új szabályozáson túl, az elmúlt időszak tapasztalataira, a gyakorlati megvalósításokra, a felmerülő problémákra és azok megoldásaira fektet nagy hangsúlyt előadónk. A nap folyamán fókuszba kerül az ellenőrzés és az abban bekövetkező változások gyakorlati alkalmazása. Lehetőség nyílik a nemzetközi és a belföldi alkalmazással kapcsolatos gyakorlati kérdések megvitatására és a résztvevők választ kapnak a felmerült kérdéseikre.

2017. december 12.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Főbb témakörök

  • ADR 2017 1-9 részeinek változásai
  • A belföldi alkalmazásra vonatkozó eltérő rendelkezések
  • Kiemelt területek ismertetése szakértői magyarázatokkal, gyakorlati példákkal
  • Ellenőrzés gyakorlati folyamata
  • Konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + Áfa

Kedvezmények

50% kedvezménnyel 14.950 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

40% kedvezménnyel 17.940 Ft/fő + ÁFA,  ha jelentkezése  november 30-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink