Az elektronikus per /E-per/ – Gyakorlati képzés saját laptop használattal

Maximum létszám: 20 fő


A 2016. július 1. óta indult polgári perekben kötelező az elektronikus kapcsolattartás! Az előadáson bemutatjuk az elektronikusan eljáró felek, képviselők ügykezelési folyamatait és a számítógépes programok használatát. A tanfolyamon a résztvevők számítógép előtt gyakorolhatják az e-bírósági internetes portál kezelését, a formanyomtatványok és a mellékletek elkészítését, hitelesítését, beküldését, és a válaszüzenetek perkapus letöltését.

2017. június 07.
10:00-13:15
(Regisztráció: 9:30-9:55)
OKISZ Inkubátorház

Főbb témakörök

  • Jogszabályi háttér
  • Ügyfélkapu/Perkapu/Hivatali kapu
  • Polgári/közigazgatási/birtokvédelmi perek
  • E-bíróság portál
  • Formanyomtatványok, hitelesítés
  • Vevénykezelési rendszer, határidők
  • Illetékfizetés
  • A beküldés folyamata
  • Mintafeladatok

 

TECHNIKAI FELTÉTELEK:

  • Saját laptop, Windows operációs rendszer (Win 7 – Win 8 – 8.1 vagy Win 10),
  • Internet Explorer 9 vagy afölötti verziószámú böngésző,
  • telepített friss ÁNYK kitöltőprogram,
  • Ügyfélkapu / perkapu regisztráció (+belépések ismerete)
  • A külső aláírás rész követéséhez (opcionális) működő E-szignó, vagy Mokka aláíró SW / HW környezet és kártya (+pin kód és időbélyeg hozzáférés ismerete)
  • Java frissítve (1.8 vagy afölötti) keretprogram.
  • Telepített Adobe Reader
  • (Alapvető számítógép-kezelői ismeretek!!!)

Részvételi díj

19.900 Ft/fő + Áfa

KEDVEZMÉNYEK

30% kedvezménnyel 13 930 Ft/fő + Áfa, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük június 5-ig beérkezik hozzánk.

10% kedvezménnyel 17 910 Ft/fő + Áfa, ha jelentkezése június 5-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

A részvételi díj ellátást nem tartalmaz.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu