Az elektronikus per önkormányzatoknak – Gyakorlati képzés saját laptop használattal



A 2016. július 1-jén és azután indult közigazgatási és birtokvédelmi eljárásokat követő közigazgatási és birtokvédelmi perekben, valamint a 2016. július 1-jén és azt követően indult egyéb polgári perekben kötelező az elektronikus kapcsolattartás.

Az előadáson bemutatjuk az önkormányzatok ügykezelési folyamatait és a számítógépes programok használatát. Olyan szakmai továbbképzést szervezünk, amelynek során mindenki a saját laptopja segítségével az előadónk útmutatása alapján végigjárja az elektronikus eljárási folyamatot.

 

Az oktatást ajánljuk minden olyan önkormányzati munkatársnak és önkormányzati ügyekben eljáró jogi képviselőnek, aki az elektronikus peres eljárásban valamilyen formában részt vesz.

2017. június 14.
10:00-15:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
OKISZ Inkubátorház

Főbb témakörök

  • E-per – jogszabályi háttér
  • Ügykezelés folyamata az egyes ügyfajtákban
  • Közigazgatási határozat felülvizsgálata iránti per
  • Birtokvédelmi határozat megváltoztatása iránti per
  • Hivatali kapu, Perkapu, Ügyfélkapu
  • NISZ értesítési rendszere, értesítési profilok
  • Formanyomtatványok és kitöltő programok
  • Az önkormányzat nyomtatványai
  • ÁNYK: hitelesítés – titkosítás – beküldés
  • Az IKR rendszer
  • Mintafeladatok

 

TECHNIKAI FELTÉTELEK:

Képzéseken kizárólag azok vehetnek részt, akinek van:

  • Perkapu regisztrációja,
  • rendelkezik saját használatú laptoppal (amelyet el kell hoznia a képzési alkalomra).
  • A laptopon Windows operációs rendszer (Win 7-8, 8.1 vagy Win 10),
  • Internet Explorer 9 vagy afölötti verziószámú böngésző,
  • Perkapu regisztráció,
  • E-szignó vagy Mokka aláíró SW/HW környezet és kártya (pin kód és időbélyeg hozzáférés ismerete),
  • telepített Adobe Reader,
  • ÁNYK kitöltőprogram,
  • Java (1.8 vagy afölötti) keretprogram fut.

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

30% kedvezménnyel 17.430 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük június 12-ig beérkezik hozzánk, vagy

20% kedvezménnyel 19.920 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése június 2-ig beérkezik hozzánk,

10% kedvezménnyel 22.410 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése június 12-ig beérkezik hozzánk.


A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 Ebéd (igény esetén): 2000 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu