Bizalom az értékesítésben



“Kizárólag akkor várhatjuk el másoktól, hogy megbízzanak bennünk, ha bizalomra méltóan viselkedünk, kivált önmagunkkal szemben.”

           Sidney Madwed

író és kommunikációs szekértő

 

Az értékesítés alapja a bizalom, melyre gyakran mint érzésre gondolunk.

Az értékesítők 82%-a úgy érzi, hogy az ügyfeleik megbíznak bennük, míg az ügyfelek 16%-a bízik az értékesítőjükben.

A bizalom egy pozitív meggyőződés, amely akkor válik „okos bizalom”-má, amikor konkrét tényekre, tapasztalatokra alapul.

A bizalom pedig csak akkor jöhet létre két ember között, ha ez a meggyőződés kölcsönös.

Az 1 napos szeminárium célja, hogy a bizalmat, mint érzést, a résztvevők számára racionális és mérhető tényezőkké formálja. Trükkök és technikák helyett attitűdöt formál a program, melynek eredményeként a résztvevők megértik a bizalom jelentőségét az értékesítési kapcsolatokban és megismerik a hitelesség kulcstényezőit. Olyan viselkedési illetve kommunikációs mintákat kapnak a bizalom kiépítésére, megerősítésére vagy helyreállítására, melyek a tisztesség és a megbízhatóság építőkövei. Mert ezek az építőkövek vezetnek el a hosszú távú eredményes értékesítéshez.

2017. november 07.
9:00-17:00
(Regisztráció: 8:30-8:55)
Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont

Főbb témakörök

Az értékesítő önbizalma, a személyes hitelesség kulcstényezőinek beazonosítása

  • képes vagyok rá?
  • jó vagyok benne?
  • mitől vagyok jó benne?
  • mitől vagyok ÉN a legjobb benne?

Bizalom az ügyfélkapcsolatokban –  ügyfélbizalom, mint legnagyobb érték

  • mivel tudom kiérdemelni az ügyfelek bizalmát?
    • manipulációmentes bizalom a salesben
  • NEM-et mondás a bizalom sérülése nélkül
  • a bizalom ereje, amikor az ügyfél elégedetlen

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése június 30-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás, mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu