Cafetéria rendszer 2018.

A béren kívüli juttatások rendszerének változása

 

 

Kedves Érdeklődő!

Jelen rendezvényünkre a létszám betelt, a jelentkezéseket lezártuk! További jelentkezéseket nem áll módunkban fogadni!
Köszönjük szíves megértését!


A jó cafetéria rendszer 2018-ban is alkalmas a munkavállalók motiválására. HR-esek, bérszámfejtők és könyvelők számára ajánljuk konferenciánkat, ahol minden fontos jogszabályi változásról, a jövő évi cafetéria lehetőségről tájékoztatjuk résztvevőinket.

2017. november 21.
10:00-15:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Főbb témakörök

*A cafeteria és a személyi jövedelemadó kapcsolata
* Milyen juttatások szerepelhetnek a cafeteriában
* Béren kívüli juttatások
* Pénzbeli juttatás
* SZÉP kártyára utalt összeg
* Éves és rekreációs keretösszeg
* Béren kívülinek nem minősülő, egyes meghatározott juttatások
* Étkezési juttatás
* Kifizetőt terhelő adó mellet adhatóként nem nevesített juttatások
* Önkéntes pénztári hozzájárulás
* Üdültetés
* Iskolai rendszerű képzés
* Adómentes lehetőségek
* Mobilitási célú lakhatási támogatás
* Vissza nem térítendő lakáscélú támogatás
* Munkáltatói lakáscélú kölcsön
* Bölcsődei, óvodai szolgáltatás, ellátás
* Sportrendezvényre szóló bérlet, jegy formájában adott juttatás
* A kifizető által fenntartott sportlétesítmény használatának biztosítása
* Kulturális szolgáltatás
* Egyéb, a cafeteriában jellemzően nem szereplő juttatások
* Hivatali, üzleti úthoz adott juttatás
* Reprezentációnak nem minősülő eseményeken, rendezvényeken nyújtott szolgáltatások
* Csekély értékű ajándék
* Reprezentáció, üzleti ajándék
* Üzletpolitikai célú juttatások
* Az adó alapja, bevallása
* A Cafeteria rendszer lehetséges forrásai
* Hatékony tervezés, optimális keret és választéklista kialakítása
* A munkavállalók tájékoztatásának fontossága
* Nyilatkoztatás, komplex működtetés megfelelő informatika háttérrel
* Munkaerő piaci problémák kezelése béren kívüli juttatásokkal
* Kedvezőbb feltételekkel adható jövőre az albérlet támogatás
* Változik az életbiztosítások adózása, 2018-tól csak cafeteria rendszerben adható
* Módosulnak a bér és a juttatások terhei
* Szakmai konzultáció – az előadás résztvevői részéről felmerült kérdések megválaszolása

Részvételi díj

24.700 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

18.700 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.700 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  november 20-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink