DM, hírlevél szabályosan az új GDPR alapján /Ügyféladatbázis, profilozás/ – Adatvédelmi Konferencia a NAIH szakértőjével



Lassan már nincs olyan cég, amely ne használná ki termékei, szolgáltatásai értékesítésére az internet adta lehetőségeket. Szinte minden cégnek van már weboldala, egyre többen használják a közösségi médiák adta lehetőségeket, sokan küldenek ügyfeleiknek rendszeresen hírlevélben, e-mailben ajánlatot.

 

Az Ön cégének is van honlapja? Használja a közösségi médiákat? Online marketinggel, hírlevél (DM) küldéssel népszerűsíti termékeit, szolgáltatásait?

 

Az új európai adatvédelmi rendeletet 2018. május 25-től kötelezően alkalmazni kell egész Európában. A rendkívül szigorú szabályozás közvetlenül érvényes minden olyan szervezetre, amely személyes adatot kezel.  A hazai vállalkozások új feladatok előtt állnak, jöjjön el képzésünkre, és készüljön fel időben a változásokra!

2017. november 08.
10:00-15:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Főbb témakörök

  • Ügyféladatbázis, profilozás, direkt marketing szabályok változása a GDPR tükrében
  • Az E-Privacy rendelettervezet alapján várható cookie (süti) szabályok
  • A jogellenes adatkezelés következményei
  • Adatvédelmi Hatóság, bíróság, Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság, Gazdasági Versenyhivatal szerepe
  • Az Adatvédelmi Hatóság vonatkozó gyakorlata
  • Érintetti jogok a profilozás kapcsán
  • Ügyféladatbázis építése: tájékoztatás és nyilatkoztatás online és offline
  • Beépített és alapértelmezett adatvédelem érvényesítése
  • Ügyféladatbázis frissítése, átvétele, átruházása adásvétellel
  • Profilépítés saját és külső adatokból
  • Speciális online marketing eszközökre vonatkozó adatvédelmi gyakorlat:
    – viselkedésalapú reklámok
    – webanalitikai eszközök (mint pl. Google Analytics, Medián Webaudit)
    – hirdetést kiszolgáló kódok (pl. Adverticum, AdSense)
    – különféle cookie-kra vonatkozó szabályok
    – közösségi portálokkal kapcsolatos adatkezelések (főként a Facebook social pluginek)
    – ajánló rendszerek (Gravity)
    – „küldd tovább” típusú eszközök
    – külső hírlevél modulok
  • Konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

40% kedvezménnyel 17.940 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  október 24-ig beérkezik hozzánk.

20% kedvezménnyel 23.920 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  november 6-ig érkezik be hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink