E-büntetőeljárás – E-per – Elektronikus ügyintézés újdonságai 2018. – Workshop

A képzés célja felfrissíteni és összefoglalni, mit érdemes 2018-ban tudni  az elektronikus kommunikációról. Szó lesz az e-per újdonságairól, az elektronikus büntetőeljárás használatának alapvető feltételeiről és az olyan új szolgáltatásokról, mint az e-papír, az új hiteles elektronikus postafiók és a személyre szabott ügyintézési felület.

Az előadó az eddig beérkezett visszajelzések alapján tájékoztatást ad azokról a nehézségekről, amikre számíthatunk, és hogy miként tudjuk a nehézségeket elkerülni.

A képzés végén kerekasztal beszélgetés keretében lehetőség nyílik a felmerült kérdések megválaszolására, valamit a változások megvitatására.

2018. február 13.
10:00 - 13:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Főbb témakörök

* Elektronikus kommunikáció a polgári perben és nemperes eljárásokban, büntetőeljárásban

* Mely hatósággal miként érintkezhetünk elektronikusan?

* ePapír és a hiteles elektronikus postafiók 2018-ban

* ÁNYK és a cégkapu használata

* Íratok feltöltése, letöltése, megőrzése

* Konzultáció

Részvételi díj

19.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

50% kedvezménnyel 9.950 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

20% kedvezménnyel 15.920 Ft/fő + ÁFA,  ha jelentkezése  február 9-ig beérkezik hozzánk.

 

A MAGYAR JOGÁSZEGYLET FŐVÁROSI és PEST MEGYEI SZERVEZETÉNEK tagjai 50% kedvezménnyel jelentkezhetnek a rendezvényre!

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé, szendvics költségét.

A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink