ÉRTÉKESÍTŐK NAPJA 4.0 – Értékesítői program

AZ ORSZÁG LEGNAGYOBB SALES SZAKMAI FÓRUMA



LEGYÉL HATÁSSAL A JÖVŐDRE!

Évente kétszer betekintést nyújtunk a sales szakma legfontosabb trendjeibe,
megismerheted a legfrissebb irányvonalakat, és rátalálhatsz a következő félév legfőbb mozgatórugóira. Az előadók gondolatai kinyitják előtted a teret és rávilágítanak, hogy melyik a helyes irány számodra, mire érdemes nagyobb hangsúlyt fektetned.

A legnagyobb szakmai kiállítás is az Értékesítők Napjához kötődik,
számtalan akciós ajánlattal várunk! Ne hagyd ki!

ÉN logo


 

Konferenciánkat ajánljuk mindazoknak, akinek a munkája az értékesítéshez kapcsolódik, cégvezető, vállalkozó vagy aki közvetlenül B2B sales-esként tevékenykedik, nagyértékű terméket, vagy szolgáltatást értékesít.

.

Ez nem tréning, nem workshop! Ez egy konferencia, ahol két teremben 6-6 szakértő előadó tolmácsolásában az értékesítésben dolgozók számára legizgalmasabb témák kerülnek terítékre!

 


Az ÉRTÉKESÍTŐK az alábbi, mindennapi munkájukat támogató témakörökben képezhetik tovább magukat:

Kérdezéstechnika – Networking – Befolyásolás – Hatásgyakorlás – Tárgyalástechnika – Árvédelem 

 


.

ÚJDONSÁG!
Értékesítési vezetők FIGYELEM!

2017-ben külön figyelmet fordítunk az értékesítési vezetőkre! Megnyitjuk a vezetői termet, ahol kifejezetten az értékesítési csapatok vezetői számára készülünk exkluzív szakmai programmal:

Csapat motiváció – Célmegvalósítás – Vezetői befolyásolás – Hatásgyakorlás – Sales-es fejvadászat

 

Itt megnézheted a vezetői terem részletes programját!

 


.

MÉG NEM VETTÉL RÉSZT EGYIK ÉRTÉKESÍTŐK NAPJA KONFERENCIÁN SEM?

√ Akkor itt a pillanat! Ezen a napon, egy helyen találkozik az értékesítési szakma legjava. Legyél ott, amikor a munkájukat komolyan vevő értékesítők, – tanácsadók, – értékesítési vezetők, – vállalkozók és cégvezetők, – sales támogatók, – sales trénerek, – szakmai kiállítók és leendő stratégiai partnerek találkoznak.

√ Szívd magadba az energiát, töltődj fel! Több száz értékesítő lélegzik és fejlődik itt együtt. Hidd el, ez garantáltan felturbózza a lelkesedésedet. Ez az energia hónapokig hatással lesz majd a teljesítményedre.

Egy fantasztikus Értékesítők Napjára készülhetsz. Meghallgattuk az ÉN 1.0; 2.0 és 3.0 résztvevőinek igényeit és véleményét, majd ezek figyelembe vételével gyűjtöttük csokorba a rendezvény szakértőit és témaköreit, hogy az ÉN 4.0 az értékesítési szakma legkiválóbb sales fórumává váljon.

.

MÁR VETTÉL RÉSZT ÉRTÉKESÍTŐK NAPJA KONFERENCIÁN?

Akkor pontosan tudod, hogy hová invitáluk. Ismét garantált minőséget kapsz, ahogy eddig már 4 alkalommal – újabb 6 témát hozunk neked, hogy eldönthesd, melyek azok, amikben részletesebben szeretnél elmélyülni

√ Újdonság

  • 2 terem – 2 program
  • értékesítési vezetőknek szóló exkluzív témakörök
  • VIP terem, svédasztalos meleg ebéd

√ Ami eddig is mindenkinek tetszett

  • speciális szakmai tartalom, gyakorlatias témák
  • tartalmas szakmai kiállítás, új sales támogató eszközök
  • kedvezményes helyszíni ajánlatok

√ A résztvevők visszajelzései igazolják, hogy alkalomról alkalomra beváltak újításaink, ötleteink – ezt mutatja a 97%-os közönség elégedettség, a 40 kiállító és a több, mint 500 résztvevő.

2017. május 18.
9:00-18:00
(Regisztráció: 7:30-tól)
Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont

Főbb témakörök

07:30 – 09:00  Regisztráció

Érkezz időben! Kiállítókkal és akciókkal várunk…

Egy jó kávé mellett a leghasznosabb napindítás, ha új ismeretségeket és együttműködéseket kötsz az előadókkal, kiállítókkal és a résztvevőkkel – 50 kiállító óriási kedvezményekkel vár…

+

VIP jeggyel érkezőket a Catering teremben büféreggeli várja (Ne hagyd otthon névjegykártyád! Itt lehetőséged lesz kötetlen formában építeni kapcsolataidat!)

 

09:00 – 09:05  Megnyitó – Rott Andrea és Varga István

Andi és István fontos információkat oszt meg az Értékesítők Napja 4.0-ról.

 

09:05 – 09:25  Tonk EmilA rendezvény fővédnökeAz üzleti kapcsolatépítés ereje

A személyes kapcsolatok felértékelődtek, ami óriási lehetőségeket tartogat azok számára, akik az ügyfeleikkel hosszútávú együttműködésben gondolkodnak. Hogyan működik ez a gyakorlatban? Ismerd meg Tonk Emil stratégiai tanácsait, aki tapasztalatai alapján mutatja be ezt a szemléletmódot.

  • Mi az a szájmarketing, és hogyan működik?
  • Hogyan válnak a vevőid együttműködő partnereiddé?
  • Milyen alapelvekre építsd az értékesítési stratégiád?

 

09:25 – 10:30  Nyíri Zoltán – 7 titok a profi kérdésekhez, avagy a kérdezéstechnika mélyebb pszichológiája 

A kérdezéstechnika az értékesítők leghatékonyabb fegyvere. Ezen előadás alatt ne számíts motivációs történetekre, vagy általános okosságokra! Itt professzionális technikai anyagot kapsz! Zoltán példáknak, konkrét kérdéseknek tárja fel pszichológiai hátterét, és hatásmechanizmusát.

  • Hogyan hatnak a jó kérdések a vevődre?
  • Mitől hatásos egy kérdés?
  • Mire figyelj a válaszoknál?

 “Egy emberről a válaszai alapján meg tudod mondani, mennyire okos, a kérdései alapján, mennyire bölcs!”

Szókratész

10:30 – 11:00  szünet

 

11:00 – 12:00  Kővágó Kata – Két agyféltekés értékesítés

Manapság a vásárló döntéséhez érzelmi elkötelezettség is szükséges. Mi hat ránk, amikor igent mondunk? A kutatások szerint a döntések (B2C és B2B szegmensben is) 75-80%-ban érzelmi alapon születnek. Aki nem tud érzelmi hatást gyakorolni az ügyfeleire, az jelentős hátrányban van. Egy jó sztori többet ér 10 hasznos érvnél, mert kikapcsolja az ügyfél bal agyféltekéjét….

  • Hogyan lehetsz hatással az ügyfeleidre?
  • Milyen egy jó sztori?
  • Hogyan köteleződnek el érzelmileg a vevők?

 

12:00 – 13:00  ebédszünet

 

13:00 – 14:00  Weiser István – Hogyan védd meg az árad?

Az ár mindig kényes kérdés. Drága! – sokszor elhangzik ez a kifejezés a vevők szájából. Hogyan kezeljük ezt eredményesen? Fejlődj ezen a területen is! Ismerj meg olyan új fogásokat, amelyekkel nem csak semlegesíteni tudod ezt a kijelentést, hanem magad mellé is állíthatod a vásárlódat. Konkrét, gyakorlatban működő praktikákat oszt meg a téma szakértője.

  • Miért van a vevőknek árproblémája?
  • Hogyan tudod kihúzni az árkérdés méregfogát?
  • Milyen gyakorlati fogásokkal lehet megvédeni az áradat?

 

14:00 – 15:00  Mayer Zsolt – 20 tipp az eredményesebb tárgyalásokhoz

Sokféle kimenetele lehet egy megállapodásnak, mert számtalan szempont és aspektus merül fel egy tárgyalás során. A felkészült értékesítő előnye az, hogy a win-win szituáció megteremtése mellett, mérhetően jobb üzletet tud kötni, mint mások. A kifinomult tárgyalási készség nagyobb értéket teremt az ügyfél számára is, és magabiztosságot ad a bonyolult helyzetek kezelésében.

  • Milyen szempontok befolyásolják a megállapodásokat?
  • Hogyan derítsd ki, hogy a tárgyalópartnered mi alapján hozza meg döntését?
  • Hogyan tudod kihozni a megegyezésből a legjobb eredményt?

 

15:00 – 15:30  szünet

 

15:30 – 16:30  Greifenstein János – A meggyőzés eszköztára

Készségeid legjavát nyújtva értékesítesz. Mégis előfordul, hogy kommunikációs stílusod nem egyformán eredményes mindenkinél. Színészekkel és szituációkkal azt mutatjuk be, milyen lehetőségeink vannak, ha partnerünk nem könnyű eset. Bizalomépítés, viselkedésből leolvasható jelek gyakorlati megközelítésben.

A Dramatrix színészeinek segítségével helyzetgyakorlatokon keresztül ismerheted meg, hogyan használd a meggyőzés eszköztárát:

  • Hogyan hangolódj rá az ügyfeledre? Milyen típusú partner könnyű és milyen partner nehéz számodra?
  • Hogyan teheted változatossá saját meggyőzőerődet, hogy a nehezen megfogható vevőkkel is megteremtsd az összhangot?
  • Hogyan érd el az ügyfeled együttműködését?

 

16:30 – 17:30  Sipos Zoltán – Befolyásolás, amit a legtöbb sales tréningen nem mondanak el…

Ha megérted a döntések mögötti gondolkodási folyamatot, azonnal gyakorlatba ültethető tudásra teszel szert. A döntéselmélet kinyitja számodra a befolyásolás féltve őrzött titkait. Megfizethetetlen kincs minden értékesítő számára.

  • Milyen gondolkodási folyamaton megy végig a vevő?
  • Hogyan tudod pozitívan befolyásolni a vevőidet?
  • Milyen szavakra, milyen üzenetekre harapnak?

 

17:30 – 17:45  Nyereménysorsolás és zárszó

 

Részvételi díj

  Látogatói jegy* VIP jegy*
Ha egy cégtől 4, vagy több fő jelentkezik**
12.000 Ft+Áfa/fő 18.000 Ft+Áfa/fő
Early Bird – április 30-ig
14.000 Ft+Áfa/fő
20.000 Ft+Áfa/fő
Normál
16.000 Ft+Áfa/fő
22.000 Ft+Áfa/fő

 

* A VIP jegyár tartalmazza a szendvics reggelit és a svédasztalos meleg ebédet.
További részleteket a “Jelentkezési és részvételi feltételek”-nél találsz!

**A három fő fölötti létszámot, a résztvevők nevét és e-mail címét kérjük a megjegyzés rovatban feltüntetni!

Megjelenés

Rendezvényünkön több lehetőség nyílik cégeknek kiállítani.

Szakmai Megjelenési Lehetőség

Szeretne találkozni az értékesítési szakma több, mint 600 résztvevőjével?

A résztvevők között lesznek: értékesítők, értékesítési vezetők, tanácsadók, vállalkozók és cégvezetők, sales támogatók, sales trénerek, szakmai kiállítók, stratégiai partnerek.

 

Az Értékesítők Napja 4.0 konferencián mindez lehetséges!

 

FIGYELEM! A kiállítói helyek száma korlátozott. Kérjük, tanulmányozza át a kiállítói csomagokat és jelentkezzen mihamarabb!

Miért éri meg Önnek és cégének támogatni az Értékesítők Napja 4.0-át?

  • Lehetősége van megszólítani a tanulás és fejlődés mellett elkötelezett 600+ résztvevőt.
  • Egyszerre érhet el értékesítőket, értékesítési vezetőket, tanácsadókat, üzletkötőket és cégvezetőket.
  • Az előadások látogatásával hozzájárul önmaga vagy munkavállalói fejlődéséhez, ezáltal is elősegítve vállalkozása növekedését.
  • A résztvevők összetétele remek lehetőséget biztosít azon vállalkozások számára, amelyek szeretnék termékeiket. szolgáltatásaikat megismertetni új területeken, új piacokon.

 

Legyen üzleti partnerünk! Tekintse meg megjelenési lehetőségeinket!

 

 

SZAKMAI PARTNER/ MÉDIA TÁMOGATÓ KIÁLLÍTÓ KIÁLLÍTÓ EXTRA NÉVADÓ SZPONZOR/ KIZÁRÓLAGOS SZAKMAI PARTNER
Logó és link az ertekesitoknapja.hu oldalán      
ÉN és az Infoszféra FB oldalakon kommunikáció a partnerről      
Konferencia címlistájára küldött e-DM-ben való megemlítés, mint támogató      
Egyedi e-DM a konferencia után 1. alkalom
Ajándék jegy 1 db 5 db látogatói jegy 5 db VIP jegy megegyezés szerint
„Hogyan legyek hatékony kiállító” szeminárium 1 fő 2 fő megegyezés szerint
Szünetekben vetített reklámslide-okon való megjelenés      
Logó a konferencia kiadványában      
½ oldal reklám a konferencia kiadványban 1/2 oldal 1/1 oldal
Roll up elhelyezése a kiállítói térben      
Nyereményjáték a nagyszínpadon    
10 perc prezentáció a nagyszínpadon  
Kiállítói asztal 3   választott hely kiemelt hely
Extra szóróanyag a welcome-csomagban      
Támogatói/partneri díj Média vagy szakmai támogatás 100.000 Ft 150.000 Ft egyedi megállapodás
  1. Az árak nettó árak.
  2. Standok elhelyezkedését lásd a konferencia térképen.
  3. Összesen 45 kiállítói asztal áll rendelkezésre. Helyfoglalás jelentkezési sorrendben történik. A stand mérete 3×2 méter.

 

Legyen ön is elégedett kiállítónk!

 

További információért keresse Rott Andreát a  +36 70 338 1887 telefonszámon,
vagy a rott.andrea@infoszfera.hu e-mail címen.

Jelentkezési és részvételi feltételek

A jegyár tartalmazza: Látogatói jegy VIP jegy
Előadásokon való részvétel a kiválasztott teremben  
Kiállítói ajánlatok, kiállítói tér
Grátisz kávé, ásványvíz    
Nyomtatott kiadvány az előadásokról    
Jegyzettömb, toll    
Welcome csomag    
Nyereményjátékon való részvétel    
VIP/catering terem használata*

X

 
Forbes magazin májusi száma ajándék

X

 

*VIP terem: Reggeli: kávé, tea, üdítő, koktél szendvics, édes-sós teasütemény Ebéd: Svédasztalos büféebéd, üdítő

 

Egyéb információk: A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!

Jelentkezési és részvételi feltételek:

  1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton, vagy igény szerint elektronikus számlaküldő rendszerünkön keresztül küldjük meg.
  4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
  5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:

Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.

Amennyiben a jelentkezés lemondás a rendezvény előtt egy héttel nem történt meg, a résztvevő mégsem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.

A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

 

További rendezvényeink