ÉRTÉKESÍTŐK NAPJA 4.0 – Vezetői program

AZ ORSZÁG LEGNAGYOBB SALES SZAKMAI FÓRUMA

LEGYÉL HATÁSSAL A JÖVŐDRE!

Évente kétszer betekintést nyújtunk a sales szakma legfontosabb trendjeibe,
megismerheted a legfrissebb irányvonalakat, és rátalálhatsz a következő félév legfőbb mozgatórugóira. Az előadók gondolatai kinyitják előtted a teret és rávilágítanak, hogy melyik a helyes irány számodra, mire érdemes nagyobb hangsúlyt fektetned.

ÉN logo

A legnagyobb sales szakmai kiállítás is az Értékesítők Napjához kötődik,
számtalan akciós ajánlattal várunk! Ne hagyd ki!


 .

ÚJDONSÁG!
Értékesítési vezetők FIGYELEM!

2017-ben külön figyelmet fordítunk az értékesítési vezetőkre! Megnyitjuk a vezetői termet, ahol kifejezetten az értékesítési csapatok vezetői számára készülünk exkluzív szakmai programmal:

Csapat motiváció – Célmegvalósítás – Vezetői befolyásolás – Hatásgyakorlás – Sales-es fejvadászat

 


A Értékesítők Napja 4.0 – Vezetői Program főtámogatója:

MiniCRM


 

Ez nem tréning, nem workshop! Ez egy konferencia, ahol két teremben 6-6 szakértő előadó tolmácsolásában az értékesítésben dolgozók számára legizgalmasabb témák kerülnek terítékre!

 

Konferenciánkat ajánljuk mindazoknak, akinek a munkája az értékesítéshez kapcsolódik, cégvezető, vállalkozó vagy aki közvetlenül B2B sales-esként tevékenykedik, nagyértékű terméket, vagy szolgáltatást értékesít



Hozd el a csapatodat is – FEJLŐDJETEK EGYÜTT!

Az ÉRTÉKESÍTŐK az alábbi mindennapi munkájukat támogató témakörökben képezhetik tovább magukat:

Kérdezéstechnika – Networking – Befolyásolás – Hatásgyakorlás – Tárgyalástechnika – Árvédelem

 

Itt megnézheted az értékesítői terem részletes programját!


.

MÉG NEM VETTÉL RÉSZT EGYIK ÉRTÉKESÍTŐK NAPJA KONFERENCIÁN SEM?

√ Akkor itt a pillanat! Ezen a napon, egy helyen találkozik az értékesítési szakma legjava. Legyél ott, amikor a munkájukat komolyan vevő értékesítők, – tanácsadók, – értékesítési vezetők, – vállalkozók és cégvezetők, – sales támogatók, – sales trénerek, – szakmai kiállítók és leendő stratégiai partnerek találkoznak.

√ Szívd magadba az energiát, töltődj fel! Több száz értékesítő lélegzik és fejlődik itt együtt. Hidd el, ez garantáltan felturbózza a lelkesedésedet. Ez az energia hónapokig hatással lesz majd a teljesítményedre.

Egy fantasztikus Értékesítők Napjára készülhetsz. Meghallgattuk az ÉN 1.0; 2.0 és 3.0 résztvevőinek igényeit és véleményét, majd ezek figyelembe vételével gyűjtöttük csokorba a rendezvény szakértőit és témaköreit, hogy az ÉN 4.0 az értékesítési szakma legkiválóbb sales fórumává váljon.

.

MÁR VETTÉL RÉSZT ÉRTÉKESÍTŐK NAPJA KONFERENCIÁN?

Akkor pontosan tudod, hogy hová invitáluk. Ismét garantált minőséget kapsz, ahogy eddig már 4 alkalommal – újabb 6 témát hozunk neked, hogy eldönthesd, melyek azok, amikben részletesebben szeretnél elmélyülni

√ Újdonság

  • 2 terem – 2 program
  • értékesítési vezetőknek szóló exkluzív témakörök
  • VIP terem, svédasztalos meleg ebéd

√ Ami eddig is mindenkinek tetszett

  • speciális szakmai tartalom, gyakorlatias témák
  • tartalmas szakmai kiállítás, új sales támogató eszközök
  • kedvezményes helyszíni ajánlatok

√ A résztvevők visszajelzései igazolják, hogy alkalomról alkalomra beváltak újításaink, ötleteink – ezt mutatja a 97%-os közönség elégedettség, a 40 kiállító és a több, mint 500 résztvevő.

 

 

2017. május 18.
9:00-18:00
(Regisztráció: 7:30-tól)
Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont

Főbb témakörök

07:30 – 09:00  Regisztráció

Érkezz időben! Kiállítókkal és akciókkal várunk…

Egy jó kávé mellett a leghasznosabb napindítás, ha új ismeretségeket és együttműködéseket kötsz az előadókkal, kiállítókkal és a résztvevőkkel – 50 sales szakmai kiállító óriási kedvezményekkel vár…

+

VIP jeggyel érkezőket a Catering teremben büféreggeli várja (Ne hagyd otthon névjegykártyád! Itt lehetőséged lesz kötetlen formában építeni kapcsolataidat!)

 

09:00 – 09:25  Egerszegi Krisztián – Vigyél rendszert céged életébe!

  • A céged rabszolgája vagy? Vagy a céged fejlesztésén dolgozol?
  • Miért nem léptél még, neked mi a kifogásod?
  • 4 cég sztorija aminek sikerült előrelépnie, egyben 4 cégvezető sztorija aki élvezi a munkáját.

 

09:25 – 09:30   Rott Andrea és Varga István

Andi és István fontos információkat oszt meg az Értékesítők Napja 4.0-ról.

 

09:30 – 10:30  Tomán József – Értékesítési vezetők 12  fókuszterülete

Növekedni! Növekedni! Növekedni! Jellemzően ezt várják az értékesítési vezetőtől. Az értékesítési volumen fokozása azonban növekedési akadályokkal és problémákkal is együtt jár. Érdemes megismerni azon összefüggő fókuszterületeket, amelyek befolyásolják a növekedést, hogy stabil alapokra építkezzünk, és fenntartható növekedést érjünk el.

  • Milyen tényezők akadályozzák a növekedést?
  • Ez milyen problémákkal szembesít a napi munkád során?
  • Mi az a 12 terület, amire érdemes fókuszálni, és hogyan kezeljük ezt?


10:30 – 11:00  szünet

 

11:00 – 12:00  Karikás Péter – Két agyféltekés vezetés

Mi hat az értékesítőinkre, amikor kapnak egy célt, vagy egy feladatot? A munkatársi felelősségvállaláshoz érzelmi elkötelezettség szükséges. Az értékesítő, a cég kínálta lehetőség miatt csatlakozik, de jellemzően a főnöke miatt hagyja el a vállalatot. Vezetőként, aki nem tud érzelmi hatást gyakorolni a munkatársaira, az állandóan a fluktuációt kezeli. De lehet ezt jól is csinálni!

  • Hogyan lehetsz hatással a munkatársaidra?
  • Milyen eszközrendszere van egy vezetőnek?
  • Hogyan köteleződnek el érzelmileg az értékesítők?

 

12:00 – 13:00  ebédszünet

 

13:00 – 14:00  Greifenstein János – Milyen vezető kell a csapatomnak?

Vezetőként többet akarsz kihozni a csapatodból. A delegálás és a visszajelzés során bőven van alkalom jobb teljesítményre motiválni őket. De hogyan tovább, ha a mindennapokban nem azt (vagy nem olyan jól) csinálják, ahogy kérted? Előfordult már, hogy értékesítési csapatod tagjai nem vették az üzenetedet? Hol csúszhat el egy üzenet vezető és beosztott között? Megpróbáljuk tetten érni színész közreműködőkkel és interaktív beszélgetéssel.

  • Hol csúszhat el egy üzenet vezető és beosztott között?
  • Hogyan vond be munkatársaidat a feladatokba?
  • Hogyan delegálj feladatokat?

 

14:00 – 15:00  Bölcsföldi László Akcióterv az értékesítési célok eléréséhez

Az értékesítők soha nem voltak kitéve olyan stressznek és nyomásnak, mint napjainkban. Egy „kevesebbért többet“ szemléletű világban élünk, és folyamatosan zúdulnak a munkatársakra az elvárások. Hogyan lehet ebben a kiélezett környezetben elérni az értékesítési célokat? Kész vezetői akciótervet kapsz, amely támogat ebben.

  • Hogyan teremtsünk számonkérhetőséget és transzparens eredménykövetést?
  • Milyen akciótervet készíts, ami garantálja a célok teljesülését?
  • Hogyan biztosítsd a csapatod eredményességét?

 

15:00 – 15:30  szünet

 

15:30 – 16:30  Pethő Anikó – Az értékesítők kiválasztásának 21.századi módszertana

Munkaerőhiány van, ezért csak a legjobb lehet elég jó!

Kreatív módszerek ezrei állnak rendelkezésre, ha valaki érzékenységét, kitartását, meggyőző erejét, spontaneitását, helyzetfüggő reakcióját akarjuk megvizsgálni. Mitől jó egy kiválasztási folyamat? Ha azon kompetenciákat keressük és mérjük fel, melyek a mindennapok alapjait képezik. A kérdések egy idő után üresek, a válaszok ismétlődőek. Egy igazán jó sales-est csak eredeti módszerekkel vizsgálhatunk meg. Váljon a legjobb értékesítővé, de ha nem sikerül, akkor tudja meg tőlem, hogyan találja meg!

  • Milyen kompetenciákat vizsgálunk egy értékesítők esetében?
  • Hogyan mérjük a készségeket? Mely készségek kellenek, hogy hozzuk az eredményeket?
  • Mitől hatékony és eredményes egy kiválasztási folyamat?

 

16:30 – 17:30  Szőke Róbert – A munkatársi bizalom és a hatékony csapat

Egy jó vezetőben bízik a csapata, és tűzön-vízen át követik, éppen ezért olyan eredményes. De hogyan lehet kialakítani az ilyen szintű bizalmat és hitet? Ismered a „suttogó“ módszert? „A vezetés képessége nem más, mint az emberekre való hatás képessége. Se több, se kevesebb.“ – mondja Szőke Róbert, aki ezt a módszert alkalmazza a vezetők képzésére. Kíváncsi vagy, hogyan érd el, hogy a munkatársaid…

  • …megtegyék amit szeretnél?
  • …betartsák az általad felállított játékszabályokat?
  • …motiváltak legyenek?

 

17:30 – 17:35  Zárszó

 

 

Részvételi díj

  Látogatói jegy VIP jegy*
Ha egy cégtől 4, vagy több fő jelentkezik
12.000 Ft+Áfa/fő 18.000 Ft+Áfa/fő
Early Bird – május 15-ig
14.000 Ft+Áfa/fő 20.000 Ft+Áfa/fő
Normál
16.000 Ft+Áfa/fő 22.000 Ft+Áfa/fő

* A VIP jegyár tartalmazza a szendvics reggelit és a svédasztalos meleg ebédet.
További részleteket a “Jelentkezési és részvételi feltételek”-nél találsz!

**A három fő fölötti létszámot, a résztvevők nevét és e-mail címét kérjük a megjegyzés rovatban feltüntetni!

Megjelenés

Rendezvényünkön több lehetőség nyílik cégeknek kiállítani.

Szakmai Megjelenési Lehetőség

Szeretne találkozni az értékesítési szakma több, mint 600 résztvevőjével?

A résztvevők között lesznek: értékesítők, értékesítési vezetők, tanácsadók, vállalkozók és cégvezetők, sales támogatók, sales trénerek, szakmai kiállítók, stratégiai partnerek.

Az Értékesítők Napja 4.0 konferencián mindez lehetséges!

FIGYELEM! A kiállítói helyek száma korlátozott. Kérjük, tanulmányozza át a kiállítói csomagokat és jelentkezzen mihamarabb!

Miért éri meg Önnek és cégének támogatni az Értékesítők Napja 4.0-át?

  • Lehetősége van megszólítani a tanulás és fejlődés mellett elkötelezett 600+ résztvevőt.
  • Egyszerre érhet el értékesítőket, értékesítési vezetőket, tanácsadókat, üzletkötőket és cégvezetőket.
  • Az előadások látogatásával hozzájárul önmaga vagy munkavállalói fejlődéséhez, ezáltal is elősegítve vállalkozása növekedését.
  • A résztvevők összetétele remek lehetőséget biztosít azon vállalkozások számára, amelyek szeretnék termékeiket. szolgáltatásaikat megismertetni új területeken, új piacokon.

Legyen üzleti partnerünk! Tekintse meg megjelenési lehetőségeinket!

 

 

SZAKMAI PARTNER/ MÉDIA TÁMOGATÓ KIÁLLÍTÓ KIÁLLÍTÓ EXTRA NÉVADÓ SZPONZOR/ KIZÁRÓLAGOS SZAKMAI PARTNER
Logó és link az ertekesitoknapja.hu oldalán      
ÉN és az Infoszféra FB oldalakon kommunikáció a partnerről      
Konferencia címlistájára küldött e-DM-ben való megemlítés, mint támogató      
Egyedi e-DM a konferencia után 1. alkalom
Ajándék jegy 1 db 5 db látogatói jegy 5 db VIP jegy megegyezés szerint
„Hogyan legyek hatékony kiállító” szeminárium 1 fő 2 fő megegyezés szerint
Szünetekben vetített reklámslide-okon való megjelenés      
Logó a konferencia kiadványában      
½ oldal reklám a konferencia kiadványban 1/2 oldal 1/1 oldal
Roll up elhelyezése a kiállítói térben      
Nyereményjáték a nagyszínpadon    
10 perc prezentáció a nagyszínpadon  
Kiállítói asztal 3   választott hely kiemelt hely
Extra szóróanyag a welcome-csomagban      
Támogatói/partneri díj Média vagy szakmai támogatás 100.000 Ft 150.000 Ft egyedi megállapodás
  1. Az árak nettó árak.
  2. Standok elhelyezkedését lásd a konferencia térképen.
  3. Összesen 45 kiállítói asztal áll rendelkezésre. Helyfoglalás jelentkezési sorrendben történik. A stand mérete 3×2 méter.

Legyen ön is elégedett kiállítónk!

 

További információért keresse Rott Andreát a  +36 70 338 1887 telefonszámon,
vagy a rott.andrea@infoszfera.hu e-mail címen.

Jelentkezési és részvételi feltételek

A jegyár tartalmazza: Látogatói jegy VIP jegy
Előadásokon való részvétel a kiválasztott teremben     √
Kiállítói ajánlatok, kiállítói tér
Grátisz kávé, ásványvíz    
Nyomtatott kiadvány az előadásokról    
Jegyzettömb, toll    
Welcome csomag    
Nyereményjátékon való részvétel    
VIP/catering terem használata*

X

 
Forbes magazin májusi száma ajándék


 

*VIP terem: Reggeli: kávé, tea, üdítő, koktél szendvics, édes-sós teasütemény Ebéd: Svédasztalos büféebéd, üdítő

 

Egyéb információk: A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!

Jelentkezési és részvételi feltételek:

  1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton, vagy igény szerint elektronikus számlaküldő rendszerünkön keresztül küldjük meg.
  4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
  5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:

Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.

Amennyiben a jelentkezés lemondás a rendezvény előtt egy héttel nem történt meg, a résztvevő mégsem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.

A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink