Franklin Covey Akadémia: Az ügyfélhűség nagykövete



Nyerjük el minden ügyfelünk szívét elkötelezett, lelkes csapatunkkal!

A nagyszerű ügyfélélményt több mint 70%-ban az ügyfelekkel közvetlen kapcsolatban álló munkatársak viselkedése határozza meg. Bánjunk tehát úgy beosztottainkkal, ahogy szeretnénk, hogy ők az ügyfeleinkkel bánjanak!

Az ügyfélhűség nagykövete olyan másfél napos tréning ügyfelekkel közvetlen kapcsolatban álló csoportok vezetői számára, ahol ők elsajátíthatják a munkatársak és az ügyfelek szívének megnyeréséhez szükséges alapelveket és módszereket.

2018. május 17. -
2018. május 18.
9:00 - 17:00; 9:00 - 13:00
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
HOLIDAY BEACH BUDAPEST HOTEL

Főbb témakörök

Növelni akarjuk az ügyfélhűséget?

Nyerjük el először azok szívét, akik ügyfeleinket kiszolgálják! A nagyszerű ügyfélélményt több mint 70%-ban az ügyfelekkel közvetlen kapcsolatban álló munkatársak viselkedése határozza meg.

A nagyszerű ügyfélélményt több mint 70%-ban az ügyfelekkel közvetlen kapcsolatban álló munkatársak viselkedése határozza meg. Bánjunk tehát úgy beosztottainkkal, ahogy szeretnénk, hogy ők az ügyfeleinkkel bánjanak! Ha ezek a munkatársak lelkes támogatói szervezetünknek, ügyfeleink is jóval nagyobb eséllyel lesznek a támogatóink. Beosztottjainknak egy győztes csapat megbecsült tagjainak kell érezniük magukat, akik fontos célért dolgoznak. Ehhez szükségük van egyvezetőre, aki inspirálja őket, és utat mutat nekik.

Az ügyfélhűség nagykövete olyan másfél napos tréning ügyfelekkel közvetlen kapcsolatban álló csoportok vezetői számára, ahol elsajátíthatják a dolgozók és az ügyfelek szívének megnyeréséhez szükséges alapelveket és módszereket. E csoportvezetők tisztán értik majd, hogyan példázzák, tanítsák és hogyan erősítsék meg az empátiát, a felelősséget és a nagyvonalúságot hat viselkedési formán keresztül:

 

  1. Alakítsunk ki emberi kapcsolatot!
  2. Alkalmazzuk az értő figyelmet!
  3. Tárjuk fel az elvégzendő feladatot!
  4. Erősítsük a kapcsolatot utánkövetéssel!
  5. Nyíltan osszuk meg az észrevételeinket!
  6. Okozzunk meglepetést váratlan extrákkal!
 

 

 

Az ügyfélhűség nagykövete tréning során a csoportvezetők megtanulják, hogyan…

  • alakítsanak ki valódi emberi kapcsolatokat,
  • figyeljenek és kommunikáljanak empatikusan,
  • tárják fel az „elvégzendő feladatot” az ügyfelek és a beosztottak részére,
  • fejlődjenek és oszlassanak el aggályokat az utánkövetés segítségével,
  • adjanak és fogadjanak építő jellegű visszajelzéseket,
  • inspirálják a csapatot legjobb gondolataik és ötleteik megosztására,
  • vezessenek eredményes hűség röpgyűléseket.

 

 

A képzéssel kapcsolatos szakmai kérdéseit felteheti Klinger Gábornak a gabor.klinger@franklincovey.hu e-mail címen, illetve +36 70 882 9262 telefonszámon.

 

Részvételi díj

190.000 Ft/fő + Áfa /1,5 nap + ellátás: 17.200 Ft/fő + Áfa /1,5 nap 
 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza

    • 1,5 napos programot,
    • résztvevői munkafüzetet,
    • „Rólad szól” c. kisfüzetet,
    • kártyákat,

és a reggeli frissítő, kávé és az ebéd költségét.

A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink