Kötelező elektronikus közbeszerzés 2018. – Aktualitások – Országos Közbeszerzési Konferencia

Kedves Érdeklődő!

Jelen rendezvényünkre a létszám betelt, a jelentkezéseket lezártuk! További jelentkezéseket nem áll módunkban elfogadni!
Köszönjük szíves megértését!

 

A rendezvény azonos tematikával ismét megrendezésre kerül 2017. december 18-án!

Részletek és jelentkezés december 18-ra itt>>


 

2018. januárjától jelentős változás várható a közbeszerzések területén. Az új elektronikus közbeszerzés egységes felületen valósul meg, a rendszer próbaüzeme még idén el is indul. Az új rendszer lényeges előrelépést jelent az átláthatóság, a gyorsaság és a szabad hozzáférhetőség terén a magyarországi közbeszerzések körében. Az új rendszer mellett több olyan kérdésről is érdemes szólni, ami mindig aktuális, és az elektronikus közbeszerzésen túl szintén 2018. január 1-től hatályos.

Hagyományainknak megfelelően gyakorlati példákkal, jogesetekkel készülünk, hogy megfelelő módon tájékoztathassuk a résztvevőket az újdonságokról, fontosabb jogértelmezési kérdésekről.

2017. november 30.
10:00-15:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Hunguest Hotel MILLENIUM ***

Főbb témakörök

  •  Új becsült érték útmutató
  •  Értékelési szempontok alkalmazása, fókuszban a szakember bevonása  Bírálat és értékelés folyamata
  •  Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentum alkalmazása, hiánypótlása
  •  Szerződésmódosítás és szerződés teljesítésének gyakorlati tapasztalatai
  •  Szerződés teljesítésének ellenőrzése, kapacitást biztosító szervezet bevonásának ellenőrzése
  •  Elektronikus eljárás a központosított közbeszerzésben
  •  Kötelező elektronikus közbeszerzés bevezetése
  •  Konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

40% kedvezménnyel 17.940 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  november 13-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink