Közbeszerzés a gyakorlatban – Közbeszerzési Konferencia

Június 1-jétől több kormányrendeleti jogszabályváltozás történt, mely lehetőséget ad például a referenciák igazolásával kapcsolatos gyakorlat újragondolására. Három további útmutató is megjelent, melynek ismerete javasolt a közbeszerzésben aktív piaci szereplők számára. A módosítások mellett szót kell ejteni a várható elektronikus közbeszerzésről és a központosított közbeszerzésben már zajló kötelező elektronikus ajánlattételről. Hagyományainknak megfelelően gyakorlati példákkal, jogesetekkel készülünk, hogy megfelelő módon tájékoztathassuk a piaci szereplőket az újdonságokról, fontosabb jogértelmezési kérdésekről.

2017. június 22.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Főbb témakörök

  • Kizáró okok és igazolásuk
  • Alkalmassági követelmények és vizsgálatuk, különös tekintettel a referenciákkal kapcsolatos jogszabályi változásokra
  • Értékelési szempontok alkalmazása, fókuszban az ár-érték arány
  • Bírálat és értékelés folyamata
  • Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentum alkalmazása, hiánypótlása
  • Szerződésmódosítás és szerződés teljesítésének gyakorlati tapasztalatai
  • Elektronikus eljárás a központosított közbeszerzésben
  • Építési beruházások új szabálya
  • Új útmutatók

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

40% kedvezménnyel 17.940 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük június 20-ig beérkezik hozzánk.

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  június 10-ig beérkezik hozzánk,

20% kedvezménnyel 23.920 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  június 20-ig beérkezik hozzánk.

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu