Minőségi Vezetők Napja

Válj SuperMANAGERré!



2018-ban immár 13. alkalommal kerül megrendezésre azon VEZETŐKnek szóló konferenciánk, akik az életükben, munkájukban vezetési stílusukban a MINŐSÉGET tartják az egyik legfontosabbnak, akik számára a folyamatos fejlődés, a folyamatos tanulás mindennapi igény!

Résztvevőink első kézből, az illetékes nemzetközi és hazai szakértőktől kaphatnak gyakorlati információkat!

A konferencia főtámogatója:

 .

A minőségről élménydúsan, minőségi helyszínen, minőségi témakörökkel, minőségi előadókkal!

 

 

2018. április 17.
9:00 - 17:00
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Danubius Hotel Helia****

Főbb témakörök

09:00 – 09:20  Megnyitó

előadó: Thomas Moschig, Osztrák követség

09:20 – 10:05  Business Continuity üzletmenet-folytonosság

előadó: Eckehard Bauer, MSc

Hogyan készüljünk fel időben az előre nem látható eseményekre? Hogyan kezeljük a működést veszélyeztető eseteket? Milyen eszközökkel tudjuk az üzletmenet folytonosságát fenntartani? Ezekre kaphatunk választ a Quality Austria vezetőjétől.

10:05 – 10:45  szünet – NETWORKING

Irányított kapcsolatépítéssel tesszük izgalmassá, és még hasznosabbá a szüneteket. Egy frissítő kávé, tea, vagy üdítő mellett személyesen megismerkedünk a konferencia résztvevőivel. Ez a lehetőség olyan ismeretségek, üzleti kapcsolódások és együttműködések kiinduló pontja, amelyek számos pozitív hatással lehetnek vállalkozásunk jövőjére. A networking minden komoly üzleti esemény szerves része, ahol fontos a professzionális lebonyolítás, mert a résztvevőink így tudják a legtöbbet kivenni az ott felhalmozódott üzleti energiából – ebben a Business Flow szakemberei lesznek segítségünkre.

10:45 – 11:25  Az ember a gép előtt

előadó: Szabó Lehel, CEO, Jacsomedia

Honlapokat és mobil alkalmazásokat fejlesztő mikrovállalkozásként komoly kihívást jelent tartani a lépést a világgal. Mi így csináljuk.

11:25 – 12:05  A projektmenedzsment mint csodafegyver?

előadó: Cserna JózsefIPMA A, Elnök – Magyar Projektmenedzsment Szövetség

Manapság az üzleti életben megkerülhetetlen fogalom a projektmenedzsment.

Mindenki használja, alkalmazza valamilyen formában a szervezet működtetése és fejlesztése során. Miért fontos a projektszerű munkavégzés ?

Mik a projekt sikerességének főbb szempontjai? Miért és mennyi a sikertelen projekt világon? Mi a projektmenedzsment jelene és jövője? Milyen kihívásokkal kell szembenéznünk?

12:05 – 12:45  A kommunikáció fűszere: a humor

előadó: Kovács András Péter, Karinthy-gyűrűs humorista, stand-up komikus, forgatókönyvíró, a Munkaügyek és a Tóth János című sorozatok társalkotója

Hogyan segít a humor mélyebben láttatni és egyúttal feloldani problémákat? Mennyit tud javítani a rólunk kialakított képen a jó humor, az első benyomások között mennyit számít, és mi az üzleti hozadéka?

12:45 – 13:45  Ebédszünet

13:45 – 14:25  A siker a célkitűzésen múlik, minden más csak körítés (Brian Tracy)

előadó: Jókay Tamás, Regional manager, Quality Austria

Működésünk alapja a céljaink pontos meghatározása. Hová tartunk? Hol vagyunk most? Merre vezet az út a kettő között? Mik a sikeres célmeghatározás emberi tényezői?

14:25 – 15:05  Hálózatkutatás

előadó: Vicsek András, CEO, Maven7

A menedzsment szakirodalom alapján a szervezeten belüli változási kezdeményezések 70%-a elbukik. Az eredmények azt mutatják, hogy ennek hátterében leginkább az áll, hogy az emberek nem értik a változás szükségességét, a saját szerepüket a folyamatban és mindez ellenálláshoz és bizonytalansághoz vezet, amely megakasztja a folyamatot. A hálózatkutatás segítségével azonosíthatók azok a hálózati csomópontok, akinek a bevonásával felgyorsítható a kommunikáció, erősíthető a bizalom a folyamat iránt. Emellett azonosíthatóak azok a kommunikációs töréspontok, amelyek akadályozzák a hatékony információáramlást. Az előadás során esettanulmányokon keresztül kerül bemutatásra a hálózatkutatás változásmenedzsment alkalmazása.

15:05 – 15:35  szünet – NETWORKING

15:35 – 16:05  Élet a cafeterián túl, avagy lojalitást növelő adómentes juttatások

előadó: Sipos Csaba

16:05 – 16:45  Káosz, vagy lehetőség?

előadó: Vízy András

Minden, ami kommunikáció – mert minden a kommunikáción múlik!

Generációk egymás közt. A virtuális tér és a valóság milyen befolyással van a kommunikációnkra? Aki kimarad, az lemarad – de nagyon!
Váltásban vagyunk: kommunikációs, munkamódszer és tradícióváltásban.
Én hol vagyok ebben a káoszban? Nekem milyen lehetőségeim vannak, vannak-e lehetőségeim?

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

40% kedvezménnyel 17.940 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése március 1-ig beérkezik hozzánk.


A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

Megjelenés

Rendezvényünkön több lehetőség nyílik cégeknek kiállítani.

Szakmai Megjelenési Lehetőség

Konferenciánkon szakmai megjelenési lehetőséget biztosítunk a rendezvény témájához kapcsolódóan Szakmai Támogatóknak és Kiállítóknak.

Szakmai Támogató az a szervezet, amely számára fontos a hazai kkv-k fejlődése, piacképességük javítása, versenyképességük növelése, illetve az etikus és a mai kor elvárásainak megfelelő vezetői kultúra kialakítása.

A támogatói csomag tartalma:

  • tarthat a rendezvényen egy 30-40 perces előadást a témába vágóan, a programhoz illeszkedve
  • delegálhat az előadón kívül +2 főt ingyenesen a Minőségi vezetők fórumára
  • logóját megjelenítjük valamennyi hírlevélben, kiadványban
  • a konferencia helyszínén 1 darab roll-upját kihelyezheti, valamint egy kiállítói asztalt foglalhat el (kb. 4-6 m2), melyre saját információs anyagait elhelyezheti
  • reklámanyagát elhelyezheti a konferencia anyagában

 

A konferencia Kiállítója az a szervezet, amely tevékenységét saját kiállítói területén akarja megosztani a konferencia résztvevőivel

Kiállítói csomag tartalma:

  • a konferencia helyszínén egy kiállítói asztalt foglalhat el (kb. 4-6 m2), amelyre saját információs anyagait elhelyezheti, roll-upját kihelyezheti az asztal mögött

 

További információért és ajánlatért keresse Rott Andreát a  +36 70 338 1887 telefonszámon,
vagy a rott.andrea@infoszfera.hu e-mail címen.

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza a konferencián való részvétel, az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé, valamint a svédasztalos ebéd költségét.

A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink