Újdonságok az elektronikus perben – Jogszabályi háttér, eperHELPER bemutató

A képzés célja felfrissíteni és összefoglalni, mit érdemes tudni az e-perről, összefoglalót adva az eddigi tapasztalatokról, valamint felvázolni a 2018-tól várható változásokat. A szerző bemutatja az előadás időpontjában már elérhető eperHelper nevű programot, amely gyorsítja és jelentősen egyszerűsíti a benyújtást. A képzés végén kerekasztal beszélgetés keretében lehetőség nyílik a felmerült kérdések megválaszolására, valamit a változások megvitatására.

2017. március 28.
10:00 - 13:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

Főbb témakörök

▪ Elektronikus kommunikáció a polgári perben
▪ Beadandó iratok átalakítása és elkészítése, elektronikus aláírása a hagyományos módon és az eperHelperrel
▪ ÁNYK és a perkapu használata, iratok feltöltése, letöltése, perkapu kapcsolattartók adminisztrálása
▪ Beérkező iratok letöltése, megőrzése
▪ az eperHelper nyújtotta előnyök
▪ Konzultáció

Részvételi díj

19.900 Ft/fő + Áfa

KEDVEZMÉNYEK

50% kedvezménnyel 9.950 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük március 17-ig beérkezik hozzánk.

40% kedvezménnyel 11.940 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése március 10-ig beérkezik hozzánk,

30% kedvezménnyel 13.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése március 24-ig beérkezik hozzánk.

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza a frissítő, kávé, reggeli szendvics és az információs anyag költségét is.  A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020