Utazási irodák, utazásszervezők és közvetítők évközi országos konferenciája



Az idegenforgalom utazásszervező és közvetítő tevékenység, utazási irodák adó, áfa és számlázási szabályai jelentősen megváltoztak 2018-tól. A sokrétű változáshoz nyújt szakmai tanácsot, felkészítést idei konferenciánk. Az adatvédelem téma aktualitását pedig az adja, hogy 2018. május 25-től változik a szabályozási környezet (GDPR). Döntsön a részvétel mellett, mert neves előadóink a garancia arra, hogy a nap folyamán elsajátítsa a munkájához szükséges új ismereteket.

2018. május 10.
9:00-16:30
(Regisztráció: 8:30-8:55)
Danubius Hotel Arena ****

Főbb témakörök

* Adatvédelem
* Személyes adatok védelme
* Az elszámoltathatóság elve
* Új műszaki megoldások szükségessége
* Munkavállalók oktatása
* Bírságtételek
* Megfelelő tájékoztató dokumentumok elkészítése
* Belső folyamatok, rendszerek kialakítása
* Alvállalkozókkal megkötött szerződések felülvizsgálata
* Adatvédelmi tisztviselő
* Informatikai biztonság
* Adatvédelmi audit
* Munkajogi dokumentációk
Áfa és számlázás
* Az utazásszervezési szolgáltatásnyújtásra vonatkozó áfa és számlázási szabályok 2018-ban
* Árrés adózás lehetősége és kötelezettsége
* Utankénti árrés számítása és az ügylet számlázása
* Pozíciószámra és elszámolási időszakra megállapított árrés adózása és ennek számlázása
* Pozíciószám lezárása
* Utas fogalma
* Utazási irodák egymás közötti értékesítése (belföldi és külföldi utazási irodák esetében, saját nevükben és ügynökként)
* Teljesítési hely meghatározása: út, szálláshely, szolgáltatás közvetítése, utazásszervezési szolgáltatás közvetítése
* Szállásrendelés
* Repülő és vonatjegyrendelés
* Előleg fizetése és annak bizonylatolása
* Ügynöki szolgáltatás
* Más tagállamba, harmadik országba szervezett utak
* Elszámolási ügyletek számlázása, az Áfa tv. új 58.§-ának szabálya hogyan érinti az utazásszervezőket
* Éttermi vendéglátás áfa-jának 5%, 4% turizmusfejlesztési hozzájárulás és az utazásszervezés kapcsolata
* Számlák adatairól elektronikus adatszolgáltatás
Jogszabályváltozások
* A július 1-től hatályos új utazási irodákra vonatkozó jogszabályváltozások bemutatása
* Utazási csomag és utazási szolgáltatás együttes fogalmai
* A vagyoni kauciós rendszer változásai
* Az utazási szerződéssel összefüggő változások, ÁSZF módosulások
* Utazási irodák felkészülése az új előírásokra
Jó gyakorlatok
* Amit egy utazási iroda vezetőjének tudni érdemes az Utazási irodai „Best practice” azaz a jó gyakorlat kialakításának lehetőségeiről
* Adózási számviteli és pénzügyi gyakorlati megoldások és példák
* Hogyan lehet a szokásosból szabályos?
* Néhány tanács a gazdasági folyamatok adó és vezetői számvitel szempontú szervezéséhez
* Vannak-e a fogyasztóvédelmi és az adózási szabályok között ellentmondások?
* Hogyan oldjuk fel ezeket?
* Mit tegyünk, ha a revizorok „behívója” megérkezik az ügyfélkapunkba?
* Az utazási irodák tulajdonosait és munkavállalóit érintő jellemző kifizetések kezelése
* A kiküldetési és az utazási költségelszámolással kapcsolatos szabályok változásai, és az kiküldetési napidíjra vonatkozó EU direktíva várható hatása
* Az utazásszervezés, az utazásközvetítés, a beutaztatás, a kiutaztatás, és a belföldi utazási irodai tevékenység gyakorlata, a rendezvényszervezés számvitele, a repülőjegy értékesítés, a külföldi szálláshelyfoglalás és a csődmegelőző módszerek, a pénzügyi helyzet figyelemmel kísérése
* A csomag, nem csomag, a közvetített szolgáltatás és szolgáltatásközvetítés, a szolgáltatás együttes és az együttes szolgáltatás eseteinek megkülönböztetése
* Az utazási irodákat érintő adóellenőrzés új gyakorlati szabályai
Szakmai konzultáció

Részvételi díj

24.700 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

18.700 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.700 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  május 4-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink