Utazási irodák, utazásszervezők és közvetítők országos konferenciája 2018

Utazásszervező és közvetítő tevékenység adózási, adatvédelmi, számlázási sajátosságai 2018-ban



Az idegenforgalom utazásszervező és közvetítő tevékenység, utazási irodák adó, áfa és számlázási szabályai jelentősen megváltoznak 2018-tól. A sokrétű változáshoz nyújt szakmai tanácsot, felkészítést idei konferenciánk. Az adatvédelem téma aktualitását pedig az adja, hogy 2018. május 25-től változik a szabályozási környezet (GDPR). Döntsön a részvétel mellett, mert neves előadóink a garancia arra, hogy a nap folyamán elsajátítsa a munkájához szükséges új ismereteket.

2018. január 24.
9:30 - 16:30
(Regisztráció: 9:00 - 9:25)
Hunguest Hotel MILLENIUM ***

Főbb témakörök

09.30-12.30   Dr. Antalóczy Györgyné  –  Amit egy utazási irodának tudni érdemes a 2018. évi új és régi adószabályokból

* Bemutatásra kerülnek az utazási irodai tevékenységekre vonatkozó jó példák
* Hogyan lesz a szokásosból szabályos?
* Milyen új lehetőségeket érdemes kihasználni az utazási irodákban?
Szja 2018
* Az utazási irodák által használt jellemző kifizetések optimális szja kezelése
* Az adózás rendjének szabályozásával összefüggő módosítások
* Kihasználható új lehetőségek
* A költségelszámolással kapcsolatos szabályok változásai
* Az adómentes juttatások és új adómentes rendelkezések
Áfa 2018
* Utazásszervezés, utazásközvetítés, beutaztatás, kiutaztatás, és belföldi utazási irodai tevékenység áfa kezelése
* Repülőjegyértékesítés, külföldi szálláshelyfoglalás, rendezvényszervezés, hivatalos utaztatás (kiküldetések szervezése) bizonylat minták és esetek
* Elő és utókalkuláció jelentős eltéréseink adóügyi következményei
* Csomag vagy nem csomag kérdés
* A valóságnak megfelelő tartalomszámlázása
* Fő és mellékszolgáltatás értelmezése
* Közvetített szolgáltatás és szolgáltatásközvetítés
* Az elektronikus adatszolgáltatásról, a számlák kötelező adatairól (számlázó programmal előállított számlák, nyomdai úton előállított kézi számlák esetén)
* Belföldi összesítő jelentéssel kapcsolatos változások
* Az új adómértékek hatása a számla elfogadásra
* A helyes számlakiállítás utazási irodai titkai
* Az Áfá-ra vonatkozó egyes eljárási szabályok beépülése az Áfa tv-be
Adóigazgatás 2018
* Az új adóigazgatási eljárásról
* Az új szabályok a gyakorlatban
* Mi várható, és hogyan tudunk alkalmazkodni a változáshoz
* A két új törvény viszonya egymáshoz (Air., Art.)
* Az ellenőrzés új szabályai
* Az adókötelezettség változásának hatása az utazási irodák adminisztrációs munkaszervezésére

13.30-15.00        Dr. Ivanics Krisztina   –   Adatvédelem 2018

* 2018. május 25-től alkalmazandó az új Uniós Rendelet
* Személyes adatok védelme, adatkezelési előírások fontossága
* Az elszámoltathatóság elve
* Új műszaki megoldások szükségessége
* Munkavállalók oktatása, adatvédelmi érzékenységük kialakítása
* Bírságtételek növekedése
* Adatkezelés részleteit illető pontos tájékoztatás
* Megfelelő tájékoztató dokumentumok elkészítése
* Belső folyamatok, rendszerek kialakítása (jogérvényesítési igények kezelése, adatvédelmi incidens kezelés, adatkezelési nyilvántartás vezetése)
* Alvállalkozókkal megkötött szerződések felülvizsgálata
* Adatvédelmi tisztviselő
* Informatikai biztonsági szint beállítása
* Adatvédelmi audit lefolytatása
* Munkajogi dokumentációk

15.00-16.30        Czöndör Szabolcs  – Elektronikus számla befogadása, számla adatszolgáltatás 2018-ban

Elektronikus számla általános követelményei
* Elektronikus számla fogalma, megjelenése
* Elektronikus számlával szemben támasztott jogszabályi követelmények
* Elektronikus számla befogadása
* Elektronikus számla befogadási folyamatának lehetőségei a gyakorlatban
* Külföldi elektronikus számlák kezelése a gyakorlatban
* Elektronikus számla kontírozása
* Elektronikus számla megőrzése
* Megőrzéssel kapcsolatos alapkövetelmények
* Az archiválási szabályok gyakorlati példákon keresztüli ismertetése
* Archiválási folyamat egyes szakaszai: számla befogadás, archiválásra való előkészítés, hosszú távú megőrzés
* Az archiválási folyamat gyakorlati megvalósításának kihívásai
* Számla adatszolgáltatás 2018-ban
* Számla adatszolgáltatás jogszabályi háttere
* Adatszolgáltatással érintett számlák
* Adatszolgáltatás számlázó programokra gyakorolt hatása
* Fejlesztői és adózói kötelezettségek az adatszolgáltatásban
* Mitől lesz nem megfelelő egy adatszolgáltatás, mit lehet tenni ezt követően?
* Az adatszolgáltatásra való felkészülés

Szakmai konzultáció

Részvételi díj

21.700 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

18.700 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

18.700 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  január 18-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink