Panaszügyek hatékony megoldása

Az ügyfélpanaszok, reklamációk sosem fogynak el! – Megjelent Arany Ferenc: Panaszügyek hatékony megoldása című könyvének bővített kiadása!

Szerző: Arany Ferenc

Kiadó: Gold Invest Tanácsadó Kft.

A szakkönyv ára: 3990.- Ft  + postaköltség

 

A nagy sikerű „Panasz-könyv” bővített kiadásában Arany Ferenc, az ügyfélorientált cégkultúra elterjesztésének egyik hazai úttörője ezúttal az ügyfélszolgálat magasiskolájával, a clienting filozófia gyakorlati alkalmazásával ismerteti meg olvasóit.

A szakkönyv először 2000-ben jelent meg és azóta 5000 példány fogyott belőle. 2011-ben jelent meg második, bővített kiadása, amely a reklamációk, panaszok megértéséhez, megoldásához, az eredmények sikeres kommunikálásához nyújt segítséget ügyfélszolgálati, vevőszolgálati vezetők és munkatársaik számára.
Mivel az Ügyfelek véleménye olyan érték, amelyet a versenyben senki sem hagyhat figyelmen kívül, valamit kezdeni kell a kritikával is. Abban a versenyben, amelyben minden résztvevő megszerezheti a pénzért kapható legjobb nyersanyagokat, termékeket, technológiát, értékesítési csatornákat, képzett munkaerőt, vajon mitől sikeresebb az egyik cég, mint a másik? Miért van az, hogy két hasonló tevékenységet végző cég közül az egyiknél jóval több az ügyfélpanasz? Mitől van az, hogy amíg az egyik monopolhelyzetben lévő szolgáltatót elfogadják, a másikat rendszeresen támadják Ügyfelei? Abban feltétlenül különböznek egymástól, hogy eltérő módon bánnak Ügyfeleikkel, elétrőpanaszkezelési stratégiát követnek.

Az Ügyfelekkel – különösen az elégedetlenekkel – való szakszerű bánásmód megtanulható. A megfelelő megoldás megtalálásának és alkalmazásának azonban legjelentősebb akadályát az Ügyfelekkel szembeni előítéletek jelentik. Akinek ezeket sikerül azonosítani, és némi segítséggel megszabadul tőlük, jelentősen javul személyes és vállalati szintű megítélése és vele üzleti eredményessége is.

A vállalatok életében egyre nagyobb szerepet kap az ügyfélmegtartás, a Clienting filozófia alkalmazása erre helyezi a fő hangsúlyt. A Vásárlókkal, Fogyasztókkal, Vendégekkel, egyszóval az Ügyfelekkel közvetlen kapcsolatba kerülő munkatársak a kulcsszereplők, ezért erre a feladatra fel kell készíteni őket.

A példákkal és esettanulmányokkal illusztrált szórakoztató olvasmányban nem csak a panaszkezelésről, hanem a panaszok megelőzéséről is hasznos tippeket találhat. Kerülje el a felháborodott telefonokat, a kellemetlen magyarázkodásokat, a többfordulós panaszügyintézést! A Panasz-könyvből megismerheti a leginkább ügyfélbarát, és egyben hosszabb távon a legköltséghatékonyabb, a vásárlói elégedettség fenntartására épülő ügyfélszolgálati módszereket, amelyek segítségével jelentősen megváltoztathatja cége és munkatársai viszonyát az ügyfélpanaszokhoz. Egy újabb alapmű cégvezetőknek, ügyfélszolgálati vezetőknek és munkatársaknak!

Az árak az áfát tartalmazzák!

 


Letölthető megrendelő lap