A turisztikai szektort érintő új és változó adószabályokról a szezon előtt

A turisztikai szektorral kapcsolatban lévő döntéshozóknak, gyakorlati szakembereknek, tulajdonosoknak, ügyvezetőknek, könyvvizsgálóknak, könyvelőknek, számlázással foglalkozó munkatársaknak (recepciósoknak, pultosoknak), informatikusoknak ajánljuk konferenciánkat.

Az előadás célja a turizmus aranykorában az adószakmai tisztánlátás elősegítése, és annak bemutatása, hogy turisztikai tevékenységeknél milyen kedvezmények, adóelőnyök léteznek, azaz hogyan lehet szabályosan is kevesebb adót fizetni.
Az előadó esettanulmányokon, és konkrét példákon keresztül mutatja be, hogy hogyan hatnak az új szabályok az utazási irodákra, a beutaztatókra, a kiutaztatókra, a rendezvényszervezőkre, a szállodákra, szállásadókra, a vendéglátásra, az ingatlan bérbeadásból élőkre, a fizetővendéglátásra, a falusi turizmusra, azaz a turisztikai szektorra. Vállalkozásorientált adózási mintapéldákat hoz az Áfa, Szja, Társasági adó, Kata, Kiva, Iparűzési adó, Idegenforgalmi adó, Turisztikai hozzájárulás és a számviteli megoldások esetére.

2019. március 21.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Főbb témakörök

* Példabeszéd a számlázásról

* Befogadói, számlalikvidációs kérdések – Mikor, kinek kell visszaküldeni a számlát?

* Mikor kinek hogyan kell a számlázott teljesítményt igazolni?

* Fiktív számla felismerési ismeretek

* Számla kiállítási példák utazásszervezési, utazásközvetítői, szállodai, ingatlan- bérbeadói tevékenység esetekben

* NAV biztos mintapéldákkal, áfa törvény hivatkozásokkal

* Ügylet leltár a turizmus területén

* A jellemző gazdasági esetek során elkerülhető hibák

* Ellenőrzési tapasztalatok az adócsalás megállapításánál

* Javaslat a kellő gondosság bizonyítására, ha jönnek az adó revizorok

* Adóváltozásokra való felkészülés

* Mit kell tenni 2020 januári szabályok miatt az utazási irodáknak

* Fogyasztóvédelmi szabályokhoz való alkalmazkodás kérdései (utas, utazó, vendég, csomag, nem csomag, együttes szolgáltatás)

* A szerződések és a számvitel-szervezés szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (utazási szerződési tudnivalók, milyen a jó könyvelői szerződés)

* Szakmai konzultáció, egyéni kérdések megválaszolása

Részvételi díj

21.900 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

17.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

19.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  március 19-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3990 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink