ADATVÉDELEM 2018-2019.

Május 25. óta már alkalmazni kell a GDPR szabályait. Sikerült a felkészülés?

Már fél éve, hogy mindenkire vonatkozóan kötelezően alkalmazni kell a GDPR előírásait Magyarországon is. Azóta kevesebbet hallunk az adatvédelem fontosságáról a médiában, de a Hatóság dolgozik, elvár, figyel, és indokolt esetben büntet.

 

  • Meghozta a várt változásokat a szabályozás a személyes adatok kezelése terén?
  • A szektoriális szabályozás, a háttérszabályozás, a részletek kidolgozása még valóban várat magára?
  • Mi változott a gazdálkodók életében az elmúlt időszakban?
  • Igaz, hogy az adatkezelések reflektorfénybe kerülésével az ügyfelek komolyabban büntetik azokat, akik hibáznak?
  • Mit tesz a NAIH? Zajlanak az ellenőrzések?
  • Mit tanulhatunk a Hatóság állásfoglalásaiból?
  • Valóban az egyik legfontosabb lépés az ügyfelekkel való kommunikáció és az incidensbejelentés?
  • Mire számíthatunk 2019-ben?

 

Év végi adatvédelmi konferenciánkon ilyen és ehhez hasonló kérdéskörökben boncolgatják a NAIH képviselői és országosan elismert adatvédelmi szakértő előadóink a május 25-e óta eltelt időszak gyakorlatát és az elkövetkező időszak várható feladatait.

Megannyi GDPR konferencián van túl mindenki, de most ezen a rendezvényen a gyakorlaté a főszerep!

2018. december 10.
9:00 - 17:00
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Hotel Hungaria City Center****

Főbb témakörök

9.00 – 10.00     Megnyitó – Mi történt május 25.- óta?

előadó: dr. Szabó Endre Győző, elnökhelyettes, NAIH

  • Hatósági tapasztalatok, feladatok, tervek
  • Fejlemények a jogalkotásban, hatások a jogalkalmazásra
  • Mit hoz 2019?

10.00 – 11.00   Fókuszban a hatásvizsgálat

előadó: dr. Kiss Attila, NAIH

  • Hogyan kell lefolytatni egy adatvédelmi hatásvizsgálatot?
  • Mikor kötelező, mikor önkéntes?
  • Hatásvizsgálati listák

11.00 – 11.30    szünet

11.30 – 12.30    Jelentsük vagy hallgassuk el? – Incidenskezelés a gyakorlatban

előadó: dr. Eszteri Dániel, főosztályveztő-helyettes, NAIH

  • Adatvédelmi incidensek a gyakorlatban
  • Tapasztalatok, gyakorlat, konkrét esetpéldák

12.30 – 13.30    ebédszünet

13.30 – 15.00    A „multi szektor” sajátosságai a GDPR gyakorlati alkalmazása során

előadó: Dr. Kulcsár Zoltán, adatvédelmi szakértő, PPOS

  • Tapasztalatok, lezárt GDPR ügyek
  • Facebook – GDPR, Google – GDPR kapcsolata – mit kell tegyen az adatkezelő?
  • A gyakorlat során felmerülő kérdések, megoldási javaslatok
  • A GDPR túltolás, mint jelenség – Valóban mindenki ész nélkül aláírat mindenkivel mindent?

15.00 – 15.30   szünet

15.30 – 17.00   Egyedül nem megy?  A hazai kis és közép vállalkozások navigálása a GDPR tengerén

előadó: dr. Farkas Tamásadatvédelmi szakjogász, ISO 27001 vezető auditor, a MADAT elnöke

  • Félelmek, remények és tévhitek (azért mert más úgy csinálja az nem biztos, hogy jó lesz Nekem is)
  • Adatkezelői és adatfeldolgozói szerepek azonosításának jelentősége, felelősségek rögzítése.
  • A kkv-k minimál adatvédelmi programja a dokumentumok és eljárások szintjén.
  • Saját adatvédelmi folyamatok kialakítása, erőforrás-érzékeny szempontok alapján.

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

40% kedvezménnyel 17.940 Ft/fő + ÁFA,  ha egy cégtől többen jelentkeznek.

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA,  ha jelentkezése  december 5-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu