ADR 2019.- A veszélyes áruk szállítására vonatkozó új szabályok

Változások 2019. január 1-től



Az elmúlt hónapokban összehangolt ellenőrzés keretében több helyszínen is ellenőrizték a közúti fuvarozásban résztvevőket a  Katasztrófavédelmi  Igazgatóság és kirendeltségei.

2017. óta vannak érvényben a jogszabályok, amelyeket kötelezően alkalmazni kell a  veszélyes áruk közúti szállítására (ADR). Ezek a szabályok a megjelenés óta többször is módosultak.

Szemináriumunkon a változásokon és az új szabályozáson túl, az elmúlt időszak tapasztalataira, a gyakorlati megvalósításokra, a felmerülő problémákra és azok megoldásaira fektet nagy hangsúlyt előadónk. A nap folyamán fókuszba kerül az ellenőrzés és az abban bekövetkező változások gyakorlati alkalmazása. Lehetőség nyílik a nemzetközi és a belföldi alkalmazással kapcsolatos gyakorlati kérdések megvitatására és a résztvevők választ kapnak a felmerült kérdéseikre.

2018. november 27.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Főbb témakörök

  • Új veszélyes áruk bemutatása-Új UN számok,
  • Új fogalmak és jelentőségük
  • Új osztályozás:
  • – műtrágyák besorolása
  • – energetikai minták
  • – változások a maró anyagok (ADR  8 osztály) osztályozásában
  • A járművekre, és berendezésekre vonatkozó változások
  • Változások a lítium akkumulátorok szállításában
  • Új és módosított különleges előírások, új feltételek
  • Csomagolási előírások változásai,
  • Tartány műszaki kérdések
  • Egyéb fontos és lényeges részletinformációk

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + Áfa

Kedvezmények

50% kedvezménnyel 14.950 Ft/fő + ÁFA,  ha egy cégtől többen jelentkeznek.

40% kedvezménnyel 17.940 Ft/fő + ÁFA,  ha jelentkezése  november 15-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink