Aktualitások a közbeszerzésekben

Közbeszerzési Sorozat 3. rész

Évzáró közbeszerzési konferenciánkon a 2016. év végének aktualitásaira koncentrálunk. Az esetleges jogszabály-változások bemutatása mellett az utolsó hónapok legfrissebb és legérdekesebb döntőbizottsági határozataiból szemezgetünk a jogalkalmazási irányok bemutatása érdekében.

 

KÖZBESZERZÉSI SZEMINÁRIUM SOROZATUNK RÉSZEI:

 

2016. december 07.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Főbb témakörök

* A közbeszerzés tárgyának meghatározásával összefüggő kérdéskörök
* EEKD alkalmazása, alkalmasság, kizáró okok
* Bírálat kérdései, hiánypótlás, felvilágosítás-kérés, számítási hiba-javítás, aránytalan megajánlások kezelése
* Eredmény közlése, előzetes vitarendezési eljárás
* Nemzeti eljárásrend alkalmazása
* A tárgyalásos eljárások jogalapjai
* Elektronikus közbeszerzés, elektronikus eljárási eszközök
* A jogorvoslati előírásokkal kapcsolatos joggyakorlat
* Konzultáció

Részvételi díj

24.900 Ft + Áfa

Kedvezmények

50% kedvezménnyel 12 450 Ft + Áfa / fő, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük december 5-ig beérkezik hozzánk!


40%
kedvezménnyel 14 940 Ft + Áfa / fő, ha jelentkezése november 14-ig beérkezik hozzánk, vagy

30% kedvezménnyel 17 430 + Áfa / fő, ha jelentkezése november 15. és december 5. között érkezik be hozzánk.

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 2800 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink