Az elektronikus per (e-per) – délelőtti gyakorlati képzés

Kiscsoportos gyakorlati képzés (Saját laptop használattal)

2016. július 1. napjától életbe lépett az elektronikus kommunikáció a polgári perben. Kiscsoportos (max. 30 fő) szakmai továbbképzésünk során hallgatóink saját laptopjaikon előadónk útmutatása alapján végig járják az elektronikus eljárási folyamatait, az ÁNYK funkcióinak megismerésétől az űrlapkitöltésig, beküldésig, archiválásig, mentésekig.

Kedves Érdeklődő!

Jelen rendezvényünkre a létszám betelt, a jelentkezéseket lezártuk! További jelentkezéseket nem áll módunkban elfogadni!
Köszönjük szíves megértését!

2016. augusztus 23.
9:00 - 11:00
(Regisztráció: 8:30)
OKISZ Inkubátorház

Főbb témakörök

* Az elektronikus út kötelező és választható esetei a polgári perben (e-perkapu);

* Az elektronikus beadvány előállítása, mellékletek elektronikus csatolása;

* Az elektronikus beadvány benyújtása, igazolások a benyújtásról;

* Illetékfizetés;

* Bírósági iratok fogadása, határidők, kézbesítési vélelem

* Gyakorlati példák

 


 

A KÉPZÉSEN VALÓ RÉSZVÉTEL TECHNIKAI, MŰSZAKI FELTÉTELEI:

A képzésen kizárólag azok a jelentkezők vehetnek részt, akiknek van

√ regisztrált ügyfélkapuja, e-perkapuja,

√ rendelkezik saját használatú laptoppal (amelyet el kell hoznia a képzési alkalomra). A laptopon wifi vagy mobilnet kapcsolat! Wifi-t biztosítunk!

A laptopon (amelyet elhoz a képzésre)

√ Windows operációs rendszer (Win XP, Vista, Win 7-8 vagy Win 10),

√ Internet Explorer 9 vagy afölötti verziószámú böngésző,

√ telepített ÁNYK kitöltőprogram,

√ Java (1.8 vagy afölötti) keretprogram fut.

 

Telepítési útmutató lépésről-lépésre:

 


I. lépés – Böngésző ellenőrzés, frissítés:

* Internet Explorer 11 verzió – Ellenőrizze a verziószámot és frissítsen!
Ha frissítenie kell, akkor pipálja be az “Új verziók automatikus telepítése” opciót!
Az alábbi video a verziószám ellenőrzést mutatja be. (Nyissa meg a videot és kattintson teljes képernyőre!)

II. lépés – JAVA keretprogram – e-aláíró program ellenőrzése, frissítés

* Java 1.8 vagy afölötti keretprogram >>> https://www.java.com/en/
Kattintson a linkre, telepítse/frissítse. FIGYELEM! Telepítés/frissítésnél a megjelenő felugró ablakban érdemes a “Instal Amazon Assistant” pipát kivenni!

III. lépés – ÁNYK keretprogram letöltése, telepítése:

* ÁNYK program 2.70 >>> http://www.nav.gov.hu/data/cms36637/abevjava_install.jnlp
A linkről töltse le a programot és telepítse!
Letöltési útmutató: https://www.nav.gov.hu/nav/ebevallas/abevjava

IV. lépés – Az ÁNYK-ba telepítendő nyomtatványok letöltése, telepítése

http://ukp.birosag.hu/portal-frontend/stream/id/228/type/formanyomtatvanyTorzs/rtype/formanyomtatvany/
A linkről töltse le az űrlapcsomagot és telepítse! (Kizárólag az ÁNYK telepítése után!)

* E-nyomtatványok >>> http://birosag.hu/ugyfelkapcsolati-portal/formanyomtatvanyok
Azonosító (kódok):
T-P-12-02-1
KÍTMV-KPMG-12-23-01
V-G-12-01-01
P26-16-01
FMH-01
A weboldalról válassza ki a számozott űrlapcsomagokat, kattintson a letöltésre és telepítse. (Kizárólag az ÁNYK telepítése után!)

Részvételi díj

30000 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

24.900 Ft/fő + ÁFA, ha a rendezvényre egy cégtől többen jelentkeznek,
és jelentkezésük július 25-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: A részvételi díj ellátást nem tartalmaz.

FIGYELEM! Amennyiben a Jelentkező a megadott “Technikai, műszaki feltételek” hiányában érkezik a képzésre, a szervező jogosult a képzésből való kizárására, a befizetett részvételi díj visszafizetése nélkül!

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink

Széchenyi 2020