Bizalmi vagyonkezelés – Lehetőségek, korlátok, jogszabályi háttér

Jogi képzés

A bizalmi vagyonkezelési szerződések (trust) létrehozását a 2014. március 15-óta hatályos 2013. évi V. törvény, az új Polgári Törvénykönyv vezette be magyar jogrendszerbe. Ma már több, kontinentális jogrendet alkalmazó országban is lehet trustot létrehozni és a magyar gazdasági életben is megjelent az igény a rugalmasan alkalmazható bizalmi vagyonkezelői jogviszony szabályozására. Előadóink gyakorlatorientáltan ismertetik a lehetőségeket, a hatályos jogszabályokat.

2016. október 24.
10:00 – 13:15
(Regisztráció: 9:30)
Hotel Hungaria City Center****

Főbb témakörök

* Vagyonvédelem és privacy – „van élet az offshore után”

* A vagyonvédelem és a személyes vagyonnal kapcsolatos nyilvánosság jelenkori kihívásai és a bizalmi vagyonkezelés, mint ezekre válaszul szolgáló intézményrendszer

* Transzparencia – hatékonyság, diszkréció

* A bizalmi vagyonkezelés felépítése, felek a jogviszonyban, lehetőségek, korlátok, jogszabályi háttér

* Nemzetközi adóinformáció csere és a bizalmi vagyonkezelés

* A nemzetközi információcsere adóügyi vetülete, a hagyományos rendszerek kihívásai, a bizalmi vagyonkezelés elhelyezkedése az információcsere új világában

* Rugalmas üzleti megoldások

* Gyakorlati megoldások, hasznos ötletek, kiaknázható lehetőségek

* Konzultáció

Részvételi díj

24900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

50% kedvezménnyel 12.450 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük október 10-ig beérkezik hozzánk,

40% kedvezménnyel 14.940 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése október 10-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé, reggeli sütemény és szendvics költségét.

A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink