Bizalmi vagyonkezelés – Lehetőségek, korlátok, jogszabályi háttér – Szakmai Reggeli

A generációk közötti vagyonátadás, a családi vagyon hosszú távú megőrzése és a vagyon megfelelő felhasználása folyamatosan napirenden lévő téma napjainkban. A piacgazdaságban töltött 30 év alatt a magyar gazdaság legfontosabb szereplői, a családi vállalkozások jelentős része eljutott arra a szintre, hogy a felhalmozódott tudást és vagyont hosszú távú, a jövő generációit is kiszolgáló megoldásokkal védjék meg az értéktelenedéstől és a magas adóterheléstől. Egyre többen élnek az év egy részében külföldön és halmoznak fel vagyont külföldön, de nem biztos, hogy figyelnek az adott ország adózási vagy örökösödési szabályaira.

2020. február 25.
10:00 – 13:15
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

Főbb témakörök

▪ Hogyan kezdjük el tervezni a vagyon védelmét, a generációváltást, illetve a vagyon öröklését

▪ A vagyontervezésben használt jogi struktúrák – alapítvány, bizalmi vagyonkezelés, családi vagyonkezelő cég

▪ Az itthon és külföldön tartott vagyon kezelésének és öröklésének adózási kérdései – USA, Ausztrália, stb.

▪ A bizalmi vagyonkezelés megtervezése, adózása, engedélyeztetése, működtetése – gyakorlati példák

▪ A bizalmi vagyonkezelők felelőssége és kötelezettsége külföldi megoldások hazai adózása és egyéb sajátosságaik

▪ Konzultáció

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

21.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

 

 


 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza a frissítő, kávé, reggeli szendvics és az információs anyag költségét is. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020