Cafetéria 2019. – Béren kívüli juttatások változása

Szakmai nap ÜZLETI REGGELIVEL



A jövő évi adótörvény változások miatt el kell gondolkoznunk, hogy ezután milyen juttatásokkal tudjuk a munkavállalóinkat megtartani, motiválni. A népszerű cafeteria elemek át fognak rendeződni. Van aki “béresítésen” gondolkozik, de a legrosszabb forgatókönyv szerint meg is szűnhet a céges juttatási rendszer. A munkavállalók egészségét, rekreációját, jövőbeli nyugdíját szem előtt tartó munkáltatók viszont azon gondolkodnak, hogyan lehet biztosítani a továbbiakban is ezeket a juttatásokat. Az előadások során áttekintünk valamennyi adóköteles és adómentes juttatási lehetőséget. A részvételt ajánljuk minden humánerőforrás és bérszámfejtési területen dolgozónak, továbbá azoknak a könyvelőknek, pénzügyeseknek, akiknek fel kell készülnie a cafeteria szabályzat átdolgozására, a rendelkezésre álló keret meghatározására.

2018. november 06.
10:00 - 13:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENIUM ***

Főbb témakörök

* A cafetéria Szja törvény szerinti megítélése

* A béren kívüli és egyes meghatározott juttatások 2019. évi szabályai (SZÉP kártya, rekreációs keret, célzott szolgáltatás, telefonhasználat, csekély értékű ajándék) és adókötelezettsége

* Cafetéria keretében 2019-ben adható adómentes juttatások (számítógép, cégautó, sportlétesítmény használata)

* 2019. évtől megszűnő egyes meghatározott és adómentes juttatások kivezetésére vonatkozó szabályok

* Nem önálló tevékenységből származó jövedelem

2018. év végi lehetőségek – adjunk többet alacsonyabb költségkeretből

* Van élet a cafeterián kívül is

Miért fontos, hogy ne alapbéreítsünk?

* Hogyan lehet a 2018-as bruttó költségkeretből a nettó értéket megőrizni kedvező megoldásokkal, növelve a lojalitást és a munkaerő megtartást?

Középpontban az üdülés, a rekreáció, az egészség és a nyugdíj

* Az önkéntes pénztárakban rejlő lehetőséget – célzott támogatás, támogatói adomány

* Hogyan és milyen juttatásokat adhatunk ki idén a 2019. évre vonatkozóan

Rendszer újratervezés, átalakításgyakorlati példákkal

Szakmai konzultáció – az előadás résztvevői részéről felmerült kérdések megválaszolása

Részvételi díj

24.700 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

18.700 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.700 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  október 31-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a svédasztalos reggeli, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink