DM, hírlevél szabályosan /Ügyféladatbázis, profilozás/ – gyakorlat a GDPR bevezetése után Online marketing eszközök adatvédelme

Lassan már nincs olyan cég, amely ne használná ki termékei, szolgáltatásai értékesítésére az internet, az online világ adta lehetőségeket. Szinte minden cégnek van már weboldala, egyre többen használják a közösségi médiák adta lehetőségeket, sokan küldenek ügyfeleiknek rendszeresen hírlevélben, e-mailben ajánlatot.

Az Ön cégének is van honlapja? Használja a közösségi médiákat? Online marketinggel, hírlevél (DM) küldéssel népszerűsíti termékeit, szolgáltatásait?

Amennyiben igen, akkor különösen oda kell figyelnie az adatvédelmi feladataira. Az új európai adatvédelmi rendeletet 2018. május 25-től kötelezően alkalmazni kell egész Európában. A rendkívül szigorú szabályozás közvetlenül érvényes minden olyan szervezetre, amely személyes adatot kezel. A hazai vállalkozásoknak az új szabályozási környezethez igazodva kell a marketing folyamataikat optimalizálniuk.

Küldhető hírlevél legálisan? Kinek? Hogyan építhető ügyfél-adatbázis? Hogyan kell egy hírlevélre az érdeklődőt feliratkoztatni? Használhatóak a csalik/ösztönzők/kuponok? A Facebook felhasználóktól a rajongói oldallal rendelkező cégeknek kell hozzájárulást kérniük?

Jöjjön el képzésünkre, ismerje meg a szabályokat, az elmúlt egy év gyakorlati tapasztalatait, és a nap során választ kap a fentiekhez hasonló kérdésekre! Emellett a rendezvényen lehetőség nyílik a saját kérdései feltevésére, amelyeket szakértőnkkel a konzultáció során megvitathat.

2019. február 20.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Főbb témakörök

• Ügyféladatbázis, profilozás, direkt marketing szabályok változása a GDPR tükrében

• Cookie (süti) szabályok

• A jogellenes adatkezelés következményei

• Az Adatvédelmi Hatóság vonatkozó gyakorlata

• Más európai adatvédelmi hatóságok gyakorlata

• Érintetti jogok a profilozás kapcsán

• Ügyféladatbázis építése: tájékoztatás és nyilatkoztatás online és offline

• Beépített és alapértelmezett adatvédelem érvényesítése

• Ügyféladatbázis frissítése, átvétele, átruházása adásvétellel

• Profilépítés saját és külső adatokból

• Speciális online marketing eszközökre vonatkozó adatvédelmi gyakorlat:

– viselkedésalapú reklámok
– webanalitikai eszközök (mint pl. Google Analytics)
– hirdetést kiszolgáló kódok (pl. AdSense)
– különféle cookie-kra vonatkozó szabályok
– közösségi portálokkal kapcsolatos adatkezelések (főként a Facebook social pluginek)
– ajánló rendszerek (pl. Gravity)
– „küldd tovább” típusú eszközök
– külső hírlevél modulok

• Mi az érvényes hozzájárulás a GDPR alapján?

• Hogyan kell a hírlevelekre feliratkozni?

• Lehet-e a feliratkozást motiválni nyereményjátékkal, kedvezményekkel, ingyenes kiszállítással?

• A jó és a rossz cookie gyakorlat bemutatása példákon, élő weboldalakon keresztül

• Mi a teendő a céges Facebook rajongói oldallal?

• A FB tetszik gomb használata

• Mi a teendő Google Analytics szolgáltatás használata esetén?

• Remarketing, nyomkövetés – Hogyan szabályosan?

• Az online marketing eszközök és a hatásvizsgálat – Mikor kell hatásvizsgálatot végezni?

• Mely esetekben kell adatvédelmi tisztviselőt kinevezni?

• Hogyan nézzen ki egy weboldalra, webáruházra, Google Analyticsre, hírlevélre, Facebookra vonatkozó adatkezelési tájékoztató?

• Adatvédelmi teendők a hírlevél megnyitása, kattintása stb. adatok mérésével kapcsolatosan

• Konzultáció

 

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

50% kedvezménnyel 14.950 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

30% kedvezménnyel  20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  február 15-ig beérkezik hozzánk.


A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3990 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020