Elektronikus számlázás, online számla adatszolgáltatás 2020.



Az előadás bemutatja a jogszabálynak megfelelő elektronikus számlázási gyakorlatokat, valamint a jogszabály adta lehetőségeket. Példákon keresztül szemléltetjük, hogyan lehet a jogszabályoknak megfelelő számlázási módszereket kialakítani, az elektronikus számlázásban rejlő lehetőségeket jobban kiaknázni.

Az online-számla adatszolgáltatás gyökeresen átalakította a számlázási gyakorlatot. A számla tartalmi kellékei ugyan látszólag nem változtak, mégis az online-számla adatszolgáltatáshoz használatos xml file adattartalmához olyan adatokra is szükség van, amelyek túlmutatnak a számla tartalmi kellékein. Mit jelent ez a gyakorlatban? Szakértő előadóink választ adnak kérdéseire!

2019. december 13.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Főbb témakörök

* Elektronikus számla követelményei * Elektronikus számla fogalma, megjelenése * Elektronikus számlával szemben támasztott jogszabályi követelmények az Áfa törvényben * Elektronikus aláírás, időbélyeg szerepe * Elektronikus számla kiállítása elektronikus aláírás nélkül * Elektronikus számla kiállítása és befogadása
* Elektronikus számla kiállítás gyakorlati megvalósítási lehetőségei * Számlakiállítás folyamata * Elektronikus bizonylatok kezelése kiállítói oldalon * Elektronikus számla kiállítása és kibocsátása, gyakorlati problémák * Elektronikus számlázás közbeszerzéseknél
* Elektronikus számla befogadás lehetőségei a gyakorlatban * Elektronikus számla befogadás megvalósításának lehetőségei * Külföldi elektronikus számlák kezelése a gyakorlatban * Elektronikus számla kontírozása * Elektronikus másolatkészítés fő szabályai
* Elektronikus számla megőrzése * Megőrzéssel kapcsolatos alapkövetelmények * Archiválási szabályozás változásának hatásai
* Online számla adatszolgáltatás és az elektronikus számla kapcsolata * Adatexport készítési kötelezettség gyakorlati tapasztalatai * Adatexport készítése a 2018-as számla adatszolgáltatás sémájában * Gyakori számla adattartalmi hibák
* Online számla adatszolgáltatás adóhivatali tapasztalatai, jövőbeni változásai * Ellenőrzési módszer, jellemző adatszolgáltatási problémák, azok javítása * Számla adatszolgáltatás jövője, számla adatszolgáltatásban rejlő adózói lehetőségek
* Számlázás az online számla adatszolgáltatás korában * Mikor kell a vevő adószáma és mikor nem kell – figyelem változás 2020-ban
* Változik a számlakibocsátásra rendelkezésre álló ésszerű idő * Kit érint az adatszolgáltatás * Az adatszolgáltatással érintett számlák *Mi a helyzet a módosító számlákkal, helyesbítő számlákkal, számlával egy tekintet alá eső okiratokkal és sztornó számlákkal
* Helyesbítő számlák, előleg számlák, gyűjtő számlák adatszolgáltatása * Sztornó számlák * Számla helyesbítés esetei és erre vonatkozó szabályok * Előleg számla és végszámla * Részteljesítés * Mi a különbség a teljesítés időpontja, számlakibocsátás kelte és kiállítás időpontja között? * Fizetési határidőnek mennyiben van jelentősége? * Csoportos helyesbítő számla * Mi a különbség a gyűjtő számla és az időszakos elszámolás között? * Visszáru elszámolása xml struktúra * XSD * Módosító számlák xml-je ismét
* Mi a különbség az áfa-törvény szerinti tartalom és a xml tartalom között
* Gyakori kérdések-válaszok
* További hasznos linkek, információk
* Milyen új lehetőségek is nyílnak a vállalkozások számára, azaz nem minden csak kötelezettség
* Szakmai konzultáció

 

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

17.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  december 2-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3990 Ft/fő + ÁFA


 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink

Széchenyi 2020