Elektronikus számlázás – Újdonságok és lehetőségek a gyakorlatban



Az elektronikus számlázás gyors, gazdaságos, költségkímélő, biztonságos és egyszerű! Érthető hát, hogy egyre szélesebb körben terjed el és válik közkedveltté. Sok cég már megköveteli, elvárja az elektronikus bizonylatot.

Megváltozott az elektronikus számlák megőrzésével kapcsolatos szabályozás. Ez a változás az e-számla kiállítására és befogadására is hatással van. Az előadás bemutatja a jogszabálynak megfelelő elektronikus számlázási gyakorlatokat, valamint a jogszabály adta lehetőségeket. Az elektronikus számlamegőrzésre, a számlázó programokkal kapcsolatos változásokra is kitér az előadás. Példákon keresztül szemléltetjük, hogyan lehet a jogszabályoknak megfelelő számlázási módszereket kialakítani, az elektronikus számlázásban rejlő lehetőségeket jobban kiaknázni.

2019. október 28.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

Főbb témakörök

* Elektronikus számla általános követelményei
* Elektronikus számla fogalma, megjelenése
* Elektronikus számlával szemben támasztott jogszabályi követelmények az áfa törvényben
* Elektronikus aláírás, időbélyeg szerepe
* Elektronikus számla kiállítása elektronikus aláírás nélkül
* Elektronikus számla kiállítása és befogadása
* Elektronikus számla kiállítás gyakorlati megvalósítási lehetőségei
* Számla kiállítás folyamata
* Elektronikus bizonylatok kezelése kiállítói oldalon
* Elektronikus számla kiállítása és kibocsátása
* Számlával szemben támasztott követelmények változásai
* Folyamatos sorszámozás követelményének ismertetése, gyakorlati problémák
* Adatexport készítési kötelezettség gyakorlati tapasztalatai
* Adatexport készítése a 2018-as számla adatszolgáltatás sémájában
* Online számla adatszolgáltatás és az elektronikus számla kapcsolata
*
Gyakori számla adattartalmi hibák
* Elektronikus számlázás közbeszerzéseknél
* Elektronikus számla befogadás megvalósításának lehetőségei
* Elektronikus számla befogadás lehetőségei a gyakorlatban
* Külföldi elektronikus számlák kezelése a gyakorlatban
* Elektronikus számla kontírozása
* Elektronikus másolatkészítés fő szabályai
* Elektronikus számla megőrzése
* Megőrzéssel kapcsolatos alapkövetelmények
* Archiválási szabályozás változásának hatásai
* Mikortól kell alkalmazni az új archiválási rendeletet?
* Új archiválási rendeletnek megfelelő gyakorlati lehetőségek
* Mit nevezünk zárt rendszernek? Hogyan lehet megvalósítani?
* Adatszolgáltatás alapján hogyan lehet megőrizni a számlákat?
* Egyes archiválási megoldásokkal kapcsolatos kihívások
* Szakmai konzultáció, egyéni kérdések megválaszolása

Részvételi díj

24.700 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

18.700 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  október 20-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA


 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink

Széchenyi 2020