e-Számlázás 2017.

Az Elektronikus Számlázás Új Szabályai - Változások, Jogszabály, Gyakorlat, Ellenőrzés, Számlaküldés és Befogadás

Az elektronikus számlázás gyors, gazdaságos, költségkímélő, biztonságos és egyszerű! Érthető hát, hogy egyre szélesebb körben terjed el és válik közkedveltté. Sok cég már megköveteli, elvárja az elektronikus bizonylatot.

Előadónk, a NAV elismert szakértője, Czöndör Szabolcs bemutatja az elektronikus számlázás szabályait is érintő változásokat. A gyakorlatra fókuszálva ismerteti a lehetőségeket, az ellenőrzési irányelveket, metódusokat, valamint megválaszolja a felmerülő kérdéseket.

A konferencia délutáni részében szakmai cégek bemutatóján keresztül ismerhetik meg résztvevőink mindezek tényleges megvalósítását, az elektronikus számlakezelő megoldásokat és kapcsolódó előnyöket, az e-számla készítés lehetőségeit.

2017. február 21.
9:00-15:30
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Hotel Hungaria City Center****

Főbb témakörök

Az elektronikus számlázás fejlődéstörténete – Czöndör Szabolcs, NAV

  • Jogszabályi környezet
    • Az elektronikus számla fogalma
    • Az elektronikus számlázás alapelvei, annak értelmezése
    • Számlázási szoftverekkel kapcsolatos követelmények és azok változásai
  • E-számla a magyar jogrendszerben
    • Fő követelményei
    • Elektronikus számla fogalmának változása
    • E-számlázás 2017-ben
  • Elektronikus nyugta megjelenése
  • Elektronikus másodpéldány
  • Papíralapú bizonylat elektronikus másolata
  • Elektronikus bizonylatok archiválása
  • Elektronikus számla rendelet

Elektronikus számla a gyakorlatban

  • Elektronikus aláírás, időbélyeg technikai alapjai
  • PKI alapú számlák kibocsátása
  • Elektronikus számla kibocsátási illetve befogadási folyamat
  • Elektronikus bizonylatok tárolása
  • E-számla küldése
  • PKI számla befogadása
  • E-számla kontírozása
  • EDI alapú számlák
  • WEBEDI szolgáltatás
  • Elektronikus bizonylatok gyakorlata

Elektronikus számla ellenőrzés

  • E-számlázás adóhivatali vizsgálata
  • Gazdasági környezet vizsgálata
  • Informatikai rendszer vizsgálata
  • Számlázó program és számlázó rendszer vizsgálata
  • Külföldi elektronikus számla
    – Közösségen kívülre történő számlakibocsátás
    – Közösségen belülre történő számlakibocsátás
    – Jogszabályi változás
    – Külföldi e-számla archiválás módjai
  • EDI rendszer vizsgálata
  • Általános vizsgálati tapasztalatok

E-számlaküldés, E-számlabefogadás – Előadó: Jakabos Árpád, ügyvezető igazgató – First Businesspost Kft.

  • Elektronikus számlaküldés
    – elég-e az elektronikusan aláírt és időbélyegzett PDF számla? – egyedi formátummal rendelkező számlafogadók elterjedése
    – technológiai, jogi és üzleti változások – kinek a gondja?
    – gyakori hibák elektronikus számlaküldés bevezetéseknél
    – magyar piaci körkép
  • Hogyan fogadju(n)k számlákat?
    – gyakori hibák
    – az e-számla fogadása ne legyen kényszer – használjuk ki az összes benne rejlő lehetőséget. Az 1stBP e-számla megoldás bemutatása.
  • Mindkét esetben: a papír alapú bizonylatok 100%-ban eltűnnek!

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + Áfa

Kedvezmények

.

50% kedvezménnyel 12.450 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése január 20-ig beérkezik hozzánk.

 .
.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink

Széchenyi 2020