EKÁER ügyintézői ismeretek – 2 napos képzés

Államilag engedélyezett /E-001894/2019/D003/



Ismerje meg az EKAER rendszer alapvető szabályait 2 napos EKAER ügyintéző képzésünkön.

Előadónk ismerteti az EKAER rendszerben használatos fogalmakat, az EKAER mentességeket, hogy mikor kell EKAER számot kérni, illetve a bejelentés teljes folyamatát, a kapcsolódó kötelezettségeket. Részletezi a kockázati biztosítékra vonatkozó szabályokat, szankciókat és ellenőrzési tapasztalatokat.

A résztvevők a képzés végére képesek lesznek a különböző belföldi és külföldi ipari és mezőgazdasági ügyletek során az EKAER szabályok gyakorlatban történő alkalmazására.

A képzést követő vizsga sikeres teljesítése esetén az Infoszféra Kft.
a képzés elvégzéséről államilag engedélyezett tanúsítványt ad ki.

Államilag engedélyezett képzés

 

Gyakorlati képzésünket ajánljuk minden olyan érintett cége munkatársainak, akik:

  • még csak most kezdik használni a rendszert,
  • és azoknak is, akik már használják, de szeretnék ismereteiket kibővíteni szakértő előadónk tanácsai, ötletei, példái alapján.
2019. május 20. -
2019. május 21.
10:00 - 15:30
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

Főbb témakörök

EKAER elméleti és szabályozási háttere
• EKAER szabályok
• EKAER fogalmak
• Különös módozat
• Általános módozat
• Belföldi és nemzetközi viszonylat
• Kinek kell kérni EKAER számot
• Saját termék mozgatása és egyéb célú kivitel/behozatal
• EKAER elemzés menete
• EKAER mentességek
• EKAER bejelentés egyszerűsített tartalommal
• Mit kell bejelenteni
• Helytelen rendszám, súly, cím problémája
• Hány EKAER szám kell?
• Túlterhelt gépjármű
• EKAER és AEO

Egyes gyakorlati kérdések
• Alanyi mentesek és EKAER
• Mezőgazdasági szektor és EKAER
• Fordított adózás alá tartozó esetek
• Hulladékgazdálkodás EKAER-je
• Láncügylet
• Nagybani piac EKAER problémái
• Autóipari beszállítók EKAER problémái
• Reklamációk és garanciális áru
• Göngyöleg esete
• Incoterms paritások és EKAER kapcsolata
• Nemzetközi láncügylet
• Belföldi láncügylet
• Háromszögügylet
• Bérmunka EKAER kérdései
Export-import ügyletekhez kapcsolódó EKAER kérdések

Részvételi díj

80.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft / fő/2 nap

 

Kedvezmények

60.000 Ft /fő/2 nap, ha egy cégtől a rendezvényre többen jelentkeznek, + Ellátás 10.000 Ft / fő/2 nap
70.000 Ft /fő/2 nap, ha jelentkezése május 15-ig beérkezik hozzánk. + Ellátás 10.000 Ft/ fő/2 nap

MAXIMÁLIS LÉTSZÁM: 40 fő

Az alap részvételi díj tartalmazza:
  • a két napos képzést
  • munkafüzetet nyomtatott formában
  • jegyzettömböt, tollat
  • prezentációt elektronikus formában
  • vizsgadíjat
  • a képzés elvégzéséről szóló államilag engedélyezett tanúsítványt

Ellátás:

  • reggeli büfé, 3 fogásos ebéd

 


 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az előadáson való részvételt, a kapcsolódó oktatási anyagot, tanúsítványt és vizsgát íróeszközt költségét.

A képzés áfamentes, a díja költségként elszámolható.
Az egész napos vendéglátás költsége a számlán, mint természetbeni juttatás kerül feltüntetésre, mely után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink