Elektronikus ügyintézés, cégkapus szolgáltatások 2019. – Változások, aktualitások

Gyakorlati Bemutató

Kedves Érdeklődő!

Jelen rendezvényünkre a létszám betelt, a jelentkezéseket lezártuk! További jelentkezéseket nem áll módunkban elfogadni!
Köszönjük szíves megértését!

 

A rendezvény azonos tematikával megrendezésre kerül 2019. január 15-én!

Részletek és jelentkezés január 15-re>>

 


 

Január 1-jétől a teljes körű elektronikus ügyintézés (e-ügyintézés) MINDEN GAZDÁLKODÓ SZERVEZET RÉSZÉRE KÖTELEZŐ! A cégek számára csak ez az egyetlen egy út marad a Hatóságokkal történő kommunikációra. A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken (KÜNY tárhely, cégkapu, hivatali tárhely) keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz.

Bemutatónkon keresztül Ismerje meg a rendszer működését, az új beállítási lehetőségeket,
valamint a folyamatosan változó jogszabályi környezetet!

Gyakorlati képzésünket ajánljuk a gazdálkodó szervezetek:

  • operatív vezetőinek, cégkapu megbízottaknak,
  • gazdasági vezetőinek, könyvelőinek.
2018. december 12.
10:00 - 14:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENIUM ***

Főbb témakörök

*Az elektronikus ügyintézés keretszabályai

*Elvek az e-ügyintézésben

*Egyes részletszabályok az e-ügyintézésben

*E-ügyintézésre kötelezettek köre

*Azonosítás

*Tárhely szolgáltatások (KÜNY, Cégkapu, Hivatali tárhely)

*Rendelkezési Nyilvántartás

*Személyre Szabott Ügyintézési Felület

*Dokumentum hitelesítés

*Általános Célú kérelem Űrlap Szolgáltatás (ún. e-Papír)

*Speciális szabályok a NAV előtti e-ügyintézésre, kapcsolódás az e-ügyintézési keretszabályokhoz

*Alkalmazandó jogszabályok

*Képviseleti átmeneti időszak

*Kötelező cégkapu használat adóügyekben is

*Jogosultság vizsgálat

*Címzési elvek

*ePapír-szolgáltatás

*SZÜF ügyintézési példák

*Önkormányzati, hivatali portál

*ÁNYK küldés cégkapun

* A Hiteles ePostafiók működése (tárhelyek, dokumentumkezelés stb.)

* Tárhely adminisztrációs felület (ügykezelők, korlátozott hozzáférésű címkék, automatikus címkézési szabályok, vevénykezelés)

* ugyfelkapu.gov.hu

*Konzultáció

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

30% kedvezménnyel 17.430 Ft/fő + ÁFA,  ha egy cégtől többen jelentkeznek.

20% kedvezménnyel 19.920 Ft/fő + ÁFA,  ha jelentkezése  december 3-ig beérkezik hozzánk.

10% kedvezménnyel 22.410 Ft/fő + ÁFA,  ha jelentkezése  december 7-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu