Franklin Covey: Projektmenedzsment ismeretek – Nem hivatásos projektmenedzserek számára – szeminárium



Minden érintett alkalmazottja tisztában van azzal, hogyan lehet eredményesen útjára indítani, megtervezni, megvalósítani és lezárni egy projektet? Mivel a projektek a szervezeti célok elérésének eszközei, a kiváló projektmenedzsment készségeket nem érdemes a véletlenre bízni. A szeminárium megismertet a kis és nagy projektek rutinos vezetéséhez szükséges négylépéses folyamattal: indítás, tervezés, megvalósítás és lezárás. Ez a bizonyítottan működő megközelítés abban segíti a projektmenedzsereket és a csapatukat, hogy projektjeiket magas színvonalon, határidőn és költségvetésen belül tervezzék és vigyék véghez.

2018. október 18.
9:00 - 17:00
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Danubius Hotel Arena ****

Főbb témakörök

HOGYAN TARTSUK LENDÜLETBEN A PROJEKTJEINKET?

„Azzá válunk, amit ismétlődően teszünk. A kiválóság tehát nem egyszeri cselekedet, hanem szokás.” ARISZTOTELÉSZ

 

 
A projektek több, mint fele sikertelen:

 

A kiváló projektmenedzsment-készségek jelentősége

Sok szervezet kényszerül váratlan többletkiadásokra olyan projektek miatt, amelyek túllépik a határidők, a költségvetés vagy a rendelkezésre álló erőforrások kereteit. Tovább ront a helyzeten, hogy egyes projektek nincsenek teljes összhangban a szervezet fő céljaival és prioritásaival. Mennyivel lenne eredményesebb az Ön szervezete, ha a kulcsfontosságú projektek a fő szervezeti célok mentén jönnének létre, és a lehető leghatékonyabb módon valósulnának meg?

 

A megoldás

 

A FranklinCovey Projektmenedzsment szeminárium.

A szeminárium megismertet a kis és nagy projektek rutinos vezetéséhez szükséges négylépéses folyamattal: indítás, tervezés, megvalósítás és lezárás. Ez a bizonyítottan működő megközelítés abban segíti a projektmenedzsereket és a csapatukat, hogy projektjeiket magas színvonalon, határidőn és költségvetésen belül tervezzék és vigyék véghez.

 

A FranklinCovey 1 napos szemináriuma igazán költséghatékony módszer arra, hogy átfogó tudásanyagot kapjon a Projektmenedzsment ismeretek – Nem hivatásos projektmenedzserek számára program legfontosabb elemeiről.

 

Segítse szervezete minden tagját, hogy lendületben tarthassák projektjeiket!

 

A képzéssel kapcsolatos szakmai kérdéseit felteheti Lászky Gyulának a gyula.laszky@franklincovey.hu e-mail címen.

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

 

Ebéd (igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink