GDPR képzés – egyéni vállalkozóknak, kisvállalkozóknak

Adatvédelmi KKV Minimálprogram - SZÉKESFEHÉRVÁR



Hogyan feleljünk meg egyéni- és kisvállalkozóként a GDPR-nak?

A már egy éve érvényben lévő GDPR előírások, és a kapcsolódó tavaszi törvénymódosítások számos kisvállalkozó és egyéni vállalkozó mindennapi tevékenységét befolyásolják. Hiszen adatokat minden vállalkozás kezel!

A módosítások érintik az adatkezelések minden területét. Meghatározzák például a szerződés teljesítése céljából kezelhető személyes adatok körét, valamint az azonosításhoz használható személyes adatokat. Hatással vannak a kamerák használatához, a webáruházak üzemeltetéséhez kapcsolódó adatvédelmi feladatokra. Érintik az online marketing eszközök használatát is. Számos kérdés és probléma merült fel az elmúlt időszak során, amire még a rutinosabb adatkezelőknek is nehézséget okoz megtalálni a választ.

A folyamatos ellenőrzések miatt pedig különösen fontos, hogy minden egyéni – és kisvállalkozás is az európai uniós adatvédelmi rend, a GDPR szellemiségének megfelelően végezze tevékenységét.

2019. június 06.
9:00 - 13:30
(Regisztráció: 8:30 - 9:00)
Gazdaság Háza, Székesfehérvár

Főbb témakörök

  • Az adatvédelmi jogszabályok változása 2018. 05.25-e után
  • NAIH ajánlások állásfoglalások KKV-kal kapcsolatban
  • Adatvédelmi Alapfogalmak, amire szükség van
  • Mikro- és kisvállalkozások minimál programjának tematikája
  • Hogyan végezzük az adatkezeléseink nyilvántartását?
  • Mi az adatvédelmi hatásvizsgálat?
  • Milyen adatvédelmi intézkedésekre van szükség?
  • Hogyan kezeljük adatvédelmi incidenseket?
  • Munkahelyi adatkezelések sajátosságai
  • Partnerek, ügyfelek adatai kezelésének jellemzői
  • Honlapok adatkezelésről
  • Konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

40% kedvezménnyel 17.940 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  június 1-ig beérkezik hozzánk.
A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 


 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza a előadáson való részvétel és az információs anyag költségét.

A rendezvényen ellátást nem biztosítunk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink