A házipénztár 2017-es számviteli szabályai

A házipénztár, pénztárgép és a számlázás szabályai az elmúlt években számos alkalommal változtak.

2017-ben is életbe lépnek változások. 
Előadásunk keretében a 2017-ban érvényes, aktuális szabályozást mutatja be részletesen szakértőnk.

 


KREDITPONTOK:

Mérlegképes könyvelők, könyvvizsgálók, adótanácsadók, adószakértők és okleveles adószakértők a részvételért  kreditpontokat kaphatnak.

A részvételért kapható kreditpontok:

Mérlegképes könyvelők: 4 (számviteli) kreditpont
Adótanácsadók, adószakértők, okleveles adószakértők: 3 kreditpont
Könyvvizsgálók: 1 kreditpont

2017. február 23.
10:00 - 14:30
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

Főbb témakörök

Számviteli törvény

* A számviteli törvény általános előírásai a pénzkezeléssel kapcsolatban

* A pénzkezelés szabályai – a pénzkezelési szabályzat lényege

* Pénzkezelési szabályzat tartalma, betartatása

* a pénzforgalom (készpénzben, illetve bankszámlán történő) lebonyolításának rendje
* elektronikus fizetési rendszerek (paypal, Western union, payu, barion stb.)
* hatálybalépés, dátumok, cégadatok, telephelyek, pénzkezelési helyek
* kiszervezett pénzkezelés kérdései
* a pénzkezelés személyi és tárgyi feltételeiről, felelősségi szabályai
* a készpénzben és a bankszámlán tartott pénzeszközök közötti forgalom
* a készpénzállományt érintő pénzmozgások jogcímeiről és eljárási rendje
* a napi készpénz záró állomány maximális mértéke
* az ellenőrzés gyakoriságáról, módja
* a pénzszállítás feltételei
*a pénzkezeléssel kapcsolatos bizonylatok rendje
* elszámolási módok, határidők, kiküldetési rendelvény
* szankció
* felülvizsgálat
* eljárási rend

* A pénzforgalommal kapcsolatos számviteli nyilvántartási szabályok

* Egyéb a számviteli nyilvántartás szempontjából fontos pénzforgalmak

* házipénztár (valutapénztár)
* bolti pénztárak, online pénztárgép
* elszámolási bankszámla forgalmának,  készpénz-helyettesítő eszközök (bankkártya, ajándékkártya) kezelése
* pénzkezeléssel együtt járó terítő fuvaros elszámolás
* készpénzes számlaforgalom, készpénz kifizetés határai, e-számlázás készpénzes fizetéssel, POS terminálok, egyéb fizetési rendszerek

* Házipénztár ellenőrzése

* jegyzőkönyvek
* hamis pénz

* A mérleg, tagolása, alátámasztása a házipénztár tekintetében

* Bizonylati elv, fegyelem, online számlázás és a pénztár

* Munkabér kifizetések kezelés, letiltások

* Készpénzes eladói és vevői számlák számviteli kezelése

* Házipénztár működési szabályzata, bizonylatőrzési szabályok, számlaexportálás, online számlázás, pénztárgép

* Házipénztár könyvelési sajátosságai a 2017-es törvények tükrében, könyvvizsgálók tevékenysége

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + Áfa

Kedvezmények

50% kedvezménnyel 12.450 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek hozzánk.

.
30% kedvezménnyel 17.430 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése február 21-ig beérkezik hozzánk.
 .
.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink