Hulladékgazdálkodási kötelezettségek 2017.

Változások, Aktualitások, Adatszolgáltatás, Nyilvántartás, Bevallás

Az előadás során áttekintést adunk a hulladékgazdálkodással kapcsolatos, 2016-ban hatályba lépett jogszabályi változásokról.

Választ kaphat számos kérdésre, többek közt:

A hulladékjegyzék módosításával hogyan változott a hulladékok besorolása?

Milyen változásokat, kötelezettségeket hozott az állami hulladékgazdálkodási közfeladat bevezetése?

Változott-e az adatszolgáltatás a hulladékos adatszolgáltatási rendelet módosításával?

Hová forduljanak kérdéseikkel, a feladataikkal?

Hogyan alakult át a környezetvédelmi hatóság?


Az előadás második felében az adatszolgáltatással, nyilvántartással, bevallással kapcsolatos  feladatok, kötelezettségek részletes áttekintésére kerül sor.

Jöjjön el konferenciánkra, rendszerezze ismereteit és kérdezzen előadóinktól!

ADATSZOLGÁLTATÁSI HATÁRIDŐ: MÁRCIUS 1.

2017. február 13.
9:00 – 16:00
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Hotel Hungaria City Center****

Főbb témakörök

9.00-12.00 Dr. Farkas Hilda, Környezetvédelmi Szolgáltatók és Gyártók Szövetsége

Előadónk részletesen ismerteti a2016 során  életbe lépett változásokat, valamint konzultáció keretében választ ad a résztvevők kérdéseire.

Főbb témakörök:

  • A hulladékról szóló törvény módosítása
  • 2016-bn hatályba lévő jogszabályi változások
  • A hulladékjegyzék módosításának hatása a hulladék besorolására
  • Az állami hulladékgazdálkodási közfeladat bevezetése, az ebből adódó változások, kötelezettségek
  • A hulladékos adatszolgáltatási rendelet módosítása
  • A környezetvédelmi hatósági szervezet átalakítása
  • Konzultáció

12.00-13.00    Ebédszünet

13.00-16.00    Kertész-Káldosi Zsuzsanna, Földművelésügyi Minisztérium

Hulladék adatszolgáltatás, nyilvántartás, bevallás – változás, jogszabály, gyakorlat

A hulladékról szóló törvény nyilvántartási kötelezettséget ír elő a hulladék termelője, birtokosa, gyűjtője, szállítója, kereskedője, közvetítője és kezelője, valamint a közszolgáltató számára, és adatszolgáltatási kötelezettséget a hulladék termelője, kezelője és a kereskedő számára a hulladékkal kapcsolatos nyilvántartási és adatszolgáltatási kötelezettségekről szóló Korm. rendelet előírásai szerint.

A kereskedő és a hulladékkezelő telephelyenként és hulladéktípusonként köteles adatszolgáltatást teljesítsen a tárgyévet követő év március 1. napjáig a keletkezett saját, illetve a hulladékkezelés során másodlagosan keletkezett hulladékokról, valamint a nem veszélyes hulladék kereskedelemre vagy kezelésre történő átvételének esetében.

Főbb témakörök:

  • A hulladékos adatszolgáltatási rendelet módosítása, annak hatása az adatszolgáltatásra
  • EHIR, a hatályos jogszabályok
  • A nyilvántartás szabályai
  • Adatszolgáltatás szabályai, adatlapok kitöltése
  • Hulladékgazdálkodási Információs Rendszer
  • Általányos Nyomtatványkitöltő Program (ÁNYK) adatlapok
  • ÁNYK és HIR által vizsgált összefüggések
  • Adatfeldolgozás
  • Az ÁNYK-ról röviden (telepítés, programfelület, tulajdonságok)
  • Az elektronikus adatszolgáltatások teljesítése az ÁNYK-n keresztül, beadás és feldolgozás
  • Adatfeldolgozás ÁNYK-val (kézi adatbevitel, módosítás, ellenőrzés, mentés, nyomtatás, törlés)
  • XML állomány kezelése, egyedi és csoportos import
  • Nyomtatványok beküldése az Ügyfélkapun keresztül
  • Archiválás
  • Tippek, tanácsok

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + Áfa

Kedvezmények

50% kedvezménnyel 14.950 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek hozzánk,

40% kedvezménnyel 17.940 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése február 8-ig beérkezik hozzánk.

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink

Széchenyi 2020