INTRASTAT a gyakorlatban – aktuális szabályok, tapasztalatok, gyakorlati példák

Az oktatás célja az Intrastat kötelezettség mögötti fogalmak jobb megértése, egyes komplexebb nemzetközi ügyletek Intrastattal kapcsolatos kötelezettséginek felvázolása. Előadónk bemutatja az aktuális szabályozást és a gyakorlat során felmerülő problémákra megoldási lehetőségeket ajánl a résztvevőknek.

2020. január 30.
14:00 - 16:00
(Regisztráció: 13:30 - 13:55)
Gazdaság Háza, Székesfehérvár

Főbb témakörök

  • Intrastat kötelezettség célja
  • Az Intrastattal kapcsolatos Irányadó jogszabályok
  • Szankciók
  • Eljáró hatóságok
  • Kinek kell beadni az Intrastatot?
  • Az Intrastat ügyletek köre
  • Visszárú és pótlásként szállított termékek
  • Indirekt kereskedelem
  • Mit nem kell jelenteni?
  • Tranzit ügyletek
  • Reexport
  • Bizomány
  • Vevői készlet
  • Áfa-raktár
  • Saját vagyon áthelyezése
  • Bérmunka
  • Háromszereplős kereskedelem

Részvételi díj

19.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

40% kedvezménnyel  11.940 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

30% kedvezménnyel  13.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  január 28-ig beérkezik hozzánk.

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 


 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és az előadáson való részvétel költségét.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink

Széchenyi 2020