Kérdések és válaszok az elektronikus közbeszerzésben – Közbeszerzési Szeminárium

Az Elektronkus Közbeszerzési Rendszer funkcióinak bővülése, a vonatkozó szabályok változása hatással van közbeszerzési eljárások mindennapi lebonyolítására, ajánlattevőkre, ajánlatkérőkre egyaránt. A délelőtt során felhívjuk a jelenlévők figyelmet azokra a praktikus kérdésekre, melyek megkönnyítik munkájukat, meghatározzák vagy éppen korlátozzák korábbi gyakorlatukat, figyelemmel a hazai jogorvoslati példákra.
Jöjjön el szakmai képzésünkre, hogy naprakész gyakorlati tudást szerezzen szakértő előadóinktól!

2019. június 13.
9:00 - 12:20
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

Főbb témakörök

▪ Újdonságok, főbb változások elektronikus közbeszerzési eljárásban

▪ Regisztráció

▪ Nyilatkozattétel, képviselet, ajánlattétel, felelősségi viszonyok

▪ Egyes eljárási cselekmények elektronikus támogatása, utólagos adatfeltöltési kötelezettség

▪ Hasznos gyakorlati tanácsok ajánlatkérőknek és ajánlattevőknek a rendszer használatához

▪ eESPD, E-certis

▪ Elektronikus aláírás kérdése

▪ Elektronikus adatbázisok

▪ Elektronikus aukció, elektronikus licit, elektronikus katalógus, Dinamikus Beszerzési Rendszer

▪ Konzultáció

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

20% kedvezménnyel 19.920 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

15% kedvezménnyel  21.165 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  június 3-ig beérkezik hozzánk.


A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 


 

 


 

 

http://ferfiakklubja.hu/shop/vallvetve-apaval?utm_source=hirlevel&utm_medium=banner&utm_term=IFSZ

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink

Széchenyi 2020