Környezetvédelmi Termékdíj – Fókuszban az I. negyedéves bevallás és az ellenőrzés



A környezetvédelmi termékdíj szabályozás évről évre sok fejtörést okoz a vállalkozásoknak, hiszen bonyolult és sűrűn változó a szabályrendszer. A szerteágazó adminisztratív feladatok komoly kihívást jelentenek a mindennapi munka során. Sok a változás, amelyhez igazodni kell, meg kell felelni az összetett szabályozásnak.

A kötelezettségek és a feladatok ismerete mellett nélkülözhetetlen az átgondolt, biztos alapokon nyugvó belső nyilvántartások kialakítása, amelyből megállapítható és alátámasztható a negyedéves termékdíj-fizetési kötelezettség.

Április 20-a az I. negyedéves bevallás határideje!
Szerezze meg szakértőnktől a tudást, frissítse fel ismereteit, hogy az Ön környezetvédelmi termékdíj nyilvántartása, és negyedéves bevallása is tökéletes lehessen!

A NAV nagy hangsúlyt fektet a termékdíj fizetés ellenőrzésére, ebből következően komoly a mulasztásokkal kapcsolatos bírság kockázata.

Jöjjön el konferenciánkra, készüljön fel az ellenőrzésre, kerülje el az esetleges büntetést!

2019. április 02.
10:00 - 17:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENIUM ***

Főbb témakörök

  • Bevallás elkészítése – 19KTBEV kitöltésének részletei! Fókuszban az első negyedéves bevallás – BEV lap és VIS lap
  • Termékdíj adminisztráció – Mi a fontos?! Optimális kialakítás
  • Bejelentés és változás-bejelentés – 19TKORNY nyomtatvány részletei
  • Termékdíj-megállapítás – Hogyan, milyen rendszerekből célszerű elvégezni
  • Nyilvántartás a termékdíjban – Hogyan kell kialakítani! Szükséges és fontos paraméterek
  • Nyilvántartás vezetése. De hogyan?! Vonalas füzet vs. excel tábla vs. nyilvántartó program (Eddig jól csináltam típusú kérdésekre válasz?!)
  • Milyen adatok szükségesek a helyes bevalláshoz?
  • Bevallás, megállapítás és nyilvántartás összefüggései
  • Bevallás és termékdíj megfizetés részletei
  • Visszaigénylés jogcímei és bizonylati háttere, adminisztrációja
  • Bizonylatok a termékdíjban – megállapítás és nyilvántartás kapcsolatai
  • Számlázás, nettó és bruttó érték – hogyan kell felszámítani a termékdíjat
  • Árumegnevezés – áruismeret – vámtarifaszám meghatározása
  • Gyártói és kereskedői kötelezettségek a termékdíjban
  • Termékdíjköteles termékek meghatározásának fontos kérdései, fogalmak és meghatározások (akkumulátor, csomagolószer, egyéb kőolajtermék, elektromos és elektronikai berendezés, gumiabroncs, reklámhordozó papír, egyéb műanyag termék, egyéb vegyipari termék, irodai papír)
  • Termékdíjköteles termékek helyzete az ellátási láncban
  • Egyutas és többutas csomagolószer adminisztrációja
  • Belföldre és külföldre értékesítés
  • Termékdíj-átalány adminisztrációja. Mezőgazdasági termelők, csekély kibocsátók és gépjármű kereskedők átalány lehetőségei
  • Nyilatkozatadás, szerződéses átvállalás és a termékdíj raktár részletei
  • Termékdíj „mentességek és kedvezmények” szabályai
  • Vállalatirányítás és a termékdíj-kötelezettség kezelése
  • Hogyan lehet felkészülni az adóellenőrzésekre és a szigorú szankciókra
  • Megbízhatóság és hatékonyság növelése

Részvételi díj

29.900 Ft + Áfa

Kedvezmények

40% kedvezménnyel 17.940 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése március 18-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA


Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink