KÖRNYEZETVÉDELMI TERMÉKDÍJ – Alapoktól a gyakorlatig

Törvényi szabályozás, feladatok, nyilvántartás, adatszolgáltatás, bevallás, ellenőrzés

A környezetvédelmi termékdíj szabályozás évről évre sok fejtörést okoz a vállalkozásoknak, hiszen bonyolult és sűrűn változó szabályrendszer. A szerteágazó adminisztratív feladatok komoly kihívást jelentenek a mindennapi munka során. Sok a változás, amelyhez igazodni kell, meg kell felelni a szerteágazó szabályozásnak.

A kötelezettségek és a feladatok ismerete mellett nélkülözhetetlen az átgondolt, biztos alapokon nyugvó belső nyilvántartások kialakítása, amelyből megállapítható és alátámasztható a negyedéves termékdíj-fizetési kötelezettség.

A NAV nagy hangsúlyt fektet a termékdíj fizetés ellenőrzésére, ebből következően komoly a mulasztásokkal kapcsolatos bírság kockázata.

Kerülje el a büntetést, készítse fel kollégáit  az esetleges ellenőrzésre!

2017. október 12.
9:00-16:00
(Regisztráció: 8:30-8:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

Főbb témakörök

  • A környezetvédelmi termékdíjas szabályozás célja
  • A termékdíj kapcsolata a hulladékról szóló szabályozással
  • Hogyan közelítsük meg a termékdíjjal kapcsolatos feladatokat?
  • Mik a gyakorlati teendők a mindennapi munka során a termékdíjjal kapcsolatban?
  • Ki a kötelezett? (alanyi hatály bemutatása)
  • Mi a termékdíjköteles termék? (tárgyi hatály bemutatása)
  • Termékbesorolás és termékazonosítás konkrét példákon keresztül
  • A feladatok, avagy a termékdíj -kötelezettségek bemutatása
  • Bejelentkezési és változás bejelentési kötelezettség bemutatása gyakorlati példán keresztül
  • Termékdíj-megállapítási és nyilvántartási kötelezettségek: tippek, javaslatok, sablonok
  • Termékdíj-előleg: mi a teendő?
  • Mit és hogyan tüntessünk fel a számlán? A számlán való feltüntetés bemutatása gyakorlati példákon keresztül
  • Átvállalási szerződéssel kapcsolatos gyakorlati tudnivalók és tapasztalatok
  • Nyilatkozattételi lehetőségek és ezekre vonatkozó szabályok, nyilatkozat sablonok
  • Nyilatkozat adási kötelezettség reklámhordozó papírok esetében. Mire figyeljünk?
  • Termékdíj raktár intézménye által nyújtott lehetőségek
  • Csomagolás termékdíj-kötelezettség megállapítása és bevallása gyakorlati példán keresztül
  • Elektromos berendezés termékdíj-kötelezettség megállapítása és bevallása gyakorlati példán keresztül
  • Termékdíj szabályzat alkalmazása a gyakorlatban
  • Konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

50% kedvezménnyel 14.950 Ft/fő + ÁFA,  ha egy cégtől többen jelentkeznek.

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA,  ha jelentkezése  október 10-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink