Munkahelyi ADATKEZELÉS – A munkavállalók megfigyelése legálisan



A munkavállalók megfigyelése a munkáltatók és a tulajdonosok szerint is elkerülhetetlen és helyénvaló a mai világban.

Konferenciánkon az ország egyik legismertebb adatvédelmi szakértő előadója részletesen ismerteti a munkahelyi adatkezeléssel kapcsolatos adatvédelmi szabályokat.

Megtudhatjuk, hogyan ellenőrizhetjük munkavállalóinkat legálisan. Valamint, hogy milyen jogai és kötelezettségei vannak a munkáltatónak és mik a munkavállalónak.

A délelőtt folyamán a résztvevők választ kaphatnak többek közt az alábbi kérdésekre:
– Milyen eszközökkel és hogyan ellenőrizheti legális keretek közt a munkáltató a munkavállaló munkavégzését?
– Miként lehet betekinteni a munkavállalók levelezésébe, számítógépébe?
– Jogom van tudni, hogy munkavállalóm mikor tervez gyermeket vállalni?
– Milyen feltételek mellett használható ellenőrzésre a céges autóba szerelt GPS?


AJÁNLÓ:

Adatvédelmi konferenciánk délután is folytatódik! Ebéd után a Kamerás megfigyelőrendszerek adatvédelméről, legális használatáról beszél szakértőnk.

Vegyen részt a teljes programon! Jelentkezzen kedvezményes áron egész napra ITT >>

2020. március 19.
9:00 - 12:00
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

Főbb témakörök

9:00 – 12:00 A munkavállaló adatainak kezelése és védelme, személyiségi jogok a munkaviszonyban

  • Adatvédelem a munkahelyen
    • a munkaviszony létesítése, fennállása, megszűnése körüli adatkezelési tudnivalók
    • gyakorlati esetek ismertetése
  • A dolgozók ellenőrzése
    • a dolgozó ellenőrzésének esetei
    • a munkavállaló rendelkezésére bocsátott technikai eszközök használatára vonatkozó szabályok
    • az eszközök által rögzített információk (pl. nyomkövetés, naplózás) felhasználhatósága
  • GDPR – Munka törvénykönyve
    • az Mt. a munkavállalók ellenőrzésére vonatkozó szabályai.
    • milyen teendői vannak a munkaadónak?
  • A Hatóság gyakorlata
    • a NAIH adatvédelmi ügyeinek jó része munkavállalók bejelentése alapján indul. Ismerjük meg a legfontosabb ügyeket!

Néhány adatkezelési szituáció, amelyről szó lesz az előadáson:

  • Feladható-e az álláshirdetés anonim módon?
  • Milyen kérdések tehetők fel egy állásinterjún, milyen adatok kérhetők el egy adatlapon?
  • Mennyi ideig tárolhatjuk az önéletrajzokat?
  • Tényleg bírság jár az erkölcsi bizonyítványok kezeléséért?
  • Mit tegyek, ha a dolgozóm adatait a partner cég részére át kell adni?
  • Pszichológiai tesztet milyen feltételekkel alkalmazhatunk?
  • Mikor olvashatjuk el a dolgozók leveleit? E-mail, internet, asztali- és mobiltelefon, gépjárműhasználat szabályai.
  • Az internetforgalom, a közösségi hálózatok használata miként felügyelhető?
  • Ellenőrzés GPS segítségével cég autóban, targoncában.
  • Kamera a folyósón, az irodában, a pénztárnál, a raktárban. Mennyi ideig, milyen feltételekkel?
  • Alkohol- és drogteszt használata
  • Hazugságvizsgálat, ruházat- és csomagátvizsgálás
  • IT eszközök használatának ellenőrzése
  • Távmunka során milyen ellenőrzésre van lehetőség?
  • A névkitűző használatára vajon lehet-e bárkit kötelezni?
  • Továbbíthatók-e a munkavállalók adatai a cégcsoporton belül más cégek részére, cafetéria szolgáltató részére?
  • Mi legyen a kilépő munkavállaló e-mail fiókjával?
  • Adattárolás a munkaviszony megszűnése után

Ha az Ön munkahelyén több mint érdekes adatkezelésre bukkant, írja meg, és név nélkül ismertetjük az esetet és elemezzük a szituációt.

 

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

20% kedvezménnyel 19.920 Ft/fő + ÁFA,  ha jelentkezése  március 15-ig beérkezik hozzánk.


A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3500 Ft/fő + ÁFA

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink

Széchenyi 2020