Új Cafeteria – Céges Juttatások 2019.

Rajtunk is múlik …



Túl az első sokkon, amit a jövő évi adótörvény változás okozott, el kell gondolkoznunk ezután milyen juttatásokkal tudjuk a munkavállalóinkat megtartani, motiválni.

Annak érdekében, hogy optimális megoldást találjunk, mely mind a munkavállaló mind a vezetés igényeinek megfelel, időben el kell sajátítani az adózási ismereteket. A népszerű cafeteria elemek át fognak rendeződni. Van aki “béresítésen” gondolkozik, de a legrosszabb forgatókönyv szerint meg is szűnhet a céges juttatási rendszer. A munkavállalók egészségét, rekreációját, jövőbeli nyugdíját szem előtt tartó munkáltatók viszont azon gondolkodnak, hogyan lehet biztosítani a továbbiakban is ezeket a juttatásokat.

Az előadás során részletesen ismertetjük, miként változnak az egyes juttatások adóterhei és az adminisztráció. Áttekintünk valamennyi adóköteles és adómentes juttatási lehetőséget.

Az előadás interaktív, a jogszabályok megismerésén túl gyakorlati tudnivalókkal is gazdagodhat.

Kinek szól az előadás? Minden humánerőforrás és pénzügyi területen dolgozónak, akinek fel kell készülnie a cafeteria szabályzat átdolgozására, a rendelkezésre álló keret meghatározására és minden munkavállalónak, akinek dönteni kell, számára mi lesz a legmegfelelőbb juttatás.

2018. október 15.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Danubius Hotel Arena ****

Főbb témakörök

* A munkavégzés feltételéül szolgáló juttatások

* Az oktatási kiadások adókövetkezményei

* A jövőre is egyes meghatározott juttatásként adózó jövedelmek

* A jövőre is béren kívüli juttatásként kezelendő juttatások

* Az adómentesen adható juttatások

* A munkaviszonyos jövedelemként számfejtendő, de nem pénzben adott vagyoni értékek

* Hosszú távú ösztönzők, értékpapírok, biztosítások, önkéntes pénztárakba történő befizetések

* Megoldási alternatívák a lakhatási költségek finanszírozására

* Számítások a lakás bérleti díjakra, ha kér a dolgozó számlát és ha nem

* Mi marad az egyes juttatásokból a dolgozónak és mibe kerül a munkáltatónak?

* A jutalmak és juttatások közötti különbségek, az átminősítés kockázatai

* Szakmai konzultáció

Részvételi díj

24.700 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

18.700 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.700 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  október 10-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink