Üzleti Instagram-fiók beállításai, menedzselése, kreatív tartalmak létrehozása – Élő, online képzés



Terjessze ki közösségi média kommunikációját az Instagramra is, hiszen ebben a globális közösségben havonta 1 billió (!) ember aktív.
Az Instagram jelenlét segíthet minden cégnek mérettől függetlenül új ügyfelek megtalálásában, a brand ismertségének növelésében. Üzleti Instagram-fiókunk segítségével hirdethetünk akár egy globális közönségnek is, így felpörgetve az eladásokat, számos eszköz áll rendelkezésre, melyek segíthetnek kapcsolatot teremteni a vásárlókkal és növelni cégünk ismertséget.

Az Instagram remek marketing lehetőségeket rejt magában, azonban kevesen használják és még kevesebben használják jól. Ha még teljesen kezdő, az sem akadály, az alapoktól kezdve épül fel az oktatás, ahol nem csupán megmutatjuk, mit hogyan kell megvalósítani, de inspirációt, tippeket és ötleteket is adunk. Haladjunk együtt, lépésről lépésre: az alaposabb megértés okán screenshot-okkal ábrázoljuk, mi is a teendő! Tapasztalt szakértőnk mutatja be részletesen, milyen marketing lehetőségeket nyújt az Instagram és ezeket hogyan érdemes kihasználni.

  • A Hallgatók a képzés elvégzése után egyedül is képesek lesznek egy üzleti Instagram-profil létrehozására, beállítására és menedzselésére.
  • Megismerik az általános ismereteken kívül a legújabb, legfrissebb praktikákat, amivel még jobbá tehetik profilukat.
  • A kreatív tartalomgyártáshoz segítségül ötletekkel, hack-ekkel szolgálunk, hogy biztosan sikerüljön megragadni a felhasználók figyelmét!
2020. június 02.
10:00 - 15:30
(Regisztráció: )
Online képzések - ELŐ

Főbb témakörök

Ön is szeretné egyedül megállni a helyét a közösségi platformokon? Tanulja meg az Instagram minden fortélyát, így akár saját maga is menedzselhet egy sikeres üzleti profilt!

  • Tartalomgyártási tippeket ismerhet meg, hiszen az Instagramon a vizuális tartalmaké és frappáns szövegeké a főszerep!
  • A látványvilág rengeteget nyom a latba az eredményesség kérdésében. Dobjon össze Ön is könnyedén, pár perc alatt SlideShow videókat és profi, interaktív Sztorikat vagy sajátítsa el az IGTV videó készítésének praktikáit!
  • Tanulja meg, hogyan ellenőrizheti folyamatosan marketing tevékenységét az Instagramon: megtalálhatja a tökéletes posztolási időpontokat, tartalomtípusokat és a stílust, ami passzol márkája arculatához és a követői is pozitívan reagálnak rá.
  • Használja ki az Ön cége számára leginkább megfelelő marketinglehetőségeket: IGTV, Stories, Live video, Hashtag marketing…

 

  • Fiók létrehozása: Az alapoktól kezdve röviden bemutatjuk az alkalmazást, majd a telefonról illetve számítógépről való regisztráció lépéseit.
  • Navigáció az alkalmazásban: Mit hol találunk az alkalmazásban?
  • Követés: Kiket követhetünk, hogyan találjuk meg ismerőseinket és hogyan használjuk a keresőt.
  • Bemutatkozás: Dobja fel Instagram bemutatkozását, hogy esztétikusabb és hatékonyabb legyen, így gondoskodva a pozitív első benyomásról.
  • Biztonság: Minden internetes tevékenységünknél szem előtt kell tartanunk a biztonságot, nem kivétel ezalól az Instagram sem. Tippeket, melyeket mind magánszemélyekként, mint üzleti profillal rendelkezőként is tud hasznosítani.
  • Tartalom feltöltése, felfedezés: Megosztások, szerkesztési lehetőségek (szűrők és effektek), több fénykép megosztása egyszerre, helyszín és emberek megjelölése. Az alapok: hol látható, mikor lett feltöltve egy tartalom, hogyan lehet a hangot be/kikapcsolni, közelíteni, értesítés beállítása egy profilhoz stb.
  • Fiók kezelése: Adatlap, bejegyzések, hozzászólások kezelése. Utólagos módosítások a bejegyzésekben, az adatlapon, archiválás, törlés, hozzászólások törlése. Telefonra érkező értesítések kezelése. Váltás üzleti profilra, az Instagram és a Facebook összekapcsolása.
  • InstaSztorik és Highlight: 24 óráig elérhető tartalmak megtervezése, létrehozása, kezelése. Kreatív ötletek a törtnetek feldobásához.
  • Hashtagek: Hogyan ajánlott őket használni, elrejteni, ötletek a megfelelő hashtagek kiválasztásához és a hatékonyság ellenőrzése. Mindent a kereőcímkékben rejlő marketinglehetőségekről.
  • IGTV: Mi ez pontosan, kinek ajánlott a használata és tanácsok a létrehozáshoz, téma és szerkesztési ötletek. Összehasonlítás: IGTV vs. Youtube: melyik a hatékonyabb?
  • Élő videó: Az élő videóban rejlő lehetőségek felfedése, hogyan használjuk céljaink eléréséhez.
  • Instagram Direct: Az Instagramon rejlő lehetőségek az üzenetküldés, kapcsolattartás tekintetében és mit jelent ez a márkákra nézve.
  • Hasznos alkalmazások az Instagramhoz: Rengeteg ingyenes applikáció áll rendelkezésünkre, amiknek segítségével még jobb tartalmakat hozhatunk létre követőink számára. A legjobbakat részletesen bemutatjuk, használatukat screenshotokkal ábrázoljuk.
  • Ingyenes elemző eszközök az Instagramhoz: Hogyan elemezd az Instagramon elérd eredményeidet? Lehetőségek az applikációban, a Facebook Hirdetéskezelőjében és internetes oldalakon!
  • Hirdetés az Instagramon: Mindent az Instagramon való hirdetésekről, kiemelésekről.

Részvételi díj

34.900 Ft/fő + ÁFA

 

RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK:

  • Az online képzést internet kapcsolattal rendelkező számítógépén a GOTOMeeting alkalmazáson segítségével tudja elérni. (https://www.gotomeet.me/)
  • A képzéshez való csatlakozáshoz egy alkalmazást kell letöltenie és telepítenie számítógépére.
    Letöltés itt: 
    https://global.gotomeeting.com/install/277815877
  • A képzéshez való csatlakozáshoz e-mailben egy linket és jelszót küldünk. A linkre kattintva tud belépni a webináriumba.

TECHNIKAI KÖVETELMÉNYEK:

Támogatott operációs rendszerek: Windows 7, Win 8, Win 10.
NEM támogatott operációs rendszerek: Windows 95, Windows XP, – Apple operációs rendszerek
Támogatott böngészők: Internet Explorer (IE 11) vagy Edge (14) böngészőben kezdje el a képzést! Opera böngésző NEM támogatott!
Egyéb követelmények: JavaScript engedélyezése.

HÁLÓZATI KÖVETELMÉNY:
Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

Jelentkezési és részvételi feltételek

1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvény előtt, a részvételi díj befizetése után küldjük ki azokat a belépési kódokat, amivel az online képzést elkezdheti!
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020