eÁFA a gyakorlatban

eÁFA webfelület bemutatása a gyakorlatban - bizonylatlista, kimutatások, bevallások, szabályok

Az adóhivatal új áfabevallási rendszere, az eÁFA 2024. január 1-től elindult, így a bevallást is be tudjuk nyújtani ezen rendszeren keresztül. Az eÁFA ugyanakkor nem egy rendszert takar, hanem két, alapvetően eltérő megoldást fejlesztett ki az adóhivatal. Az előadás során az áfabevallás kiajánlás folyamata és a webes felületet gyakorlati működése – néhány praktikus tanáccsal együtt – kerül bemutatásra.
Az előadás kitér a gép-gép kapcsolati áfabevallásra, valamint a hatékony áfabevallási folyamatok adózói oldalon történő kialakítására is. Az eÁFA rendszer alapvetően épít az Online Számla és a pénztárgépi adatokra. Ezen adatok megfelelő minősége alapvetően befolyásolja az eÁFA rendszerét, valamint az adóhivatalnak az adott társaságról kialakított képét. Az előadás foglalkozik ezen megoldásokban rejlő lehetőségekkel és kockázatokkal.
2024. március 05.
10:00 - 14:30
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

Főbb témakörök

• Az eÁFA rendszer célja, alapvető áfabevallási módszerek
• Az eÁFA két rendszerének átfogó ismertetése
eÁFA webfelület bemutatása
• Felülethez való hozzáférés
• eÁFA webfelületének alapvető működési modellje
Legfontosabb menüpontok és azok használata
• Bizonylatlista, kimutatások, bevallások, szabályok
• Áfabevallás beadása
• eÁFA gép-gép kapcsolat
eÁFA gép-gép működése
• Ellenőrzési moratórium feltételei
• Felkészülés alapvető lépései
• Kapcsolódás az eÁFA gép-gép rendszerhez
• Lehetőségek és kockázatok
• Ügyfél oldali hasznok az eÁFA rendszerében
Áfabevallási folyamatok átalakítása
Online Számla rendszerrel kapcsolatos lehetőségek és kihívások 2024-ben
• Lehetőségek: számlakép lekérdezés, belső ellenőrzési folyamatok
• Kockázatok: 0%-os áfakulcs, nem megfelelő adatszolgáltatások
Online pénztárgép
• Adatok letöltése
• eNyugta rendszer
Szakmai konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

21.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

23.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  március 4-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és az előadáson való részvétel költségét.

Az online részvétel technikai feltételei:

Kényelmesen otthonról vagy az irodából élő közvetítéssel is megtekinthető a konferencia. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén online kérdezési lehetőséget biztosítunk.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020