Elektronikus számlázás és adatszolgáltatás jelene és jövője

Szakmai konferencia könyvelők, pénzügyi-, számlázási-, gazdasági ügyintézők és vezetők részére

Az elektronikus számlázás számos vállalkozás számára jelent jelenleg is kihívást, ugyanakkor az előttünk álló változások minden vállalkozás számára növekvő izgalmakat okozhat.

Az Európai Bizottság 2022. decemberében publikálta az Áfa a digitális korban (ViDA) intézkedéscsomagot, többek között az adatalapú elektronikus számlázás bevezetését, az elektronikus számlázás kötelezőségét, valamint a közösségi ügyletek adatszolgáltatását célozza meg. Az intézkedéscsomag céljait és alapvető megoldásait a tagországok széles körben és határozottan elfogadták.

Az előadás az elektronikus számlázás jelenlegi megoldásait mutatja be, részleteiben kitérve a jövőbeni kihívásokra és gyakorlatban hasznosítható megoldásokra.

2023. október 04.
10:00 - 13:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

Főbb témakörök

Elektronikus számlázás jelenlegi lehetőségei
• Jogszabályi követelmények
• Elektronikus számlázási modellek
• E-számla kiállítás módszerei
• E-számla befogadás folyamatai
• Jellemző problémák: a számlázás, archiválás, belső ügyviteli folyamatok
• Esettanulmányok: önszámlázás, meghatalmazotti számlázás, számlázási szolgáltató bevonása
Számlaadat-szolgáltatás jelenlegi követelményei és lehetőségei
• Jogszabályi követelmények
• Technikai megvalósítás lehetősége
• Esettanulmányok: önszámlázás, adatszolgáltatás, mint szolgáltatás
• Adatszolgáltatás lehetőségei: adatlekérdezések, adathasznosítás, elektronikus számlázás és adatszolgáltatás kapcsolata
• Esettanulmányok: belső kontrollfolyamatok kialakítása, folyamat automatizáció
ViDA csomag jelentette kihívások
• Jogszabályi követelmények megváltozása
• Elektronikus számla fogalmának megváltozása, nyilatkozat megszűnése, számla adattartalmának megváltozása
• DRR rendszer céljai
• Elektronikus számlázás digitalizációja
• Adatalapú elektronikus számlázás, mint kötelezettség, és mint lehetőség
• Gyakorlati megoldási lehetőségek
Szakmai konzultáció, a résztvevők kérdéseinek megválaszolása

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + Áfa

KEDVEZMÉNYEK

20.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek hozzánk,

21.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése október 2-ig beérkezik hozzánk.

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre és a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020