Elektronikus számla, adózás digitalizációja és eÁFA

Szakmai konferencia számlázási, pénzügyi, gazdasági, könyvelési szakemberek és vezetők részére



A digitalizáció az adózásban egyre inkább teret nyer, melyet akár kihívásként, de akár lehetőségként is értékelhetünk. A számlázás terén egyre másra találkozunk ilyen digitális kihívásokkal (vagy lehetőségekkel), mint például a számlaadat-szolgáltatás, elektronikus számlázás, vagy a mobileszközök terjedése. Az adóhivatal digitalizációs projektjei elérték az áfabevallást is. 2022. szeptember 8-án publikálta a NAV a könyvelő programok adóhivatali rendszerrel történő összeköttetésének tervezetét. A tervezet elsősorban informatikai fejlesztők számára készült, ugyanakkor számos olyan folyamatot olvashatunk benne, amely alapvetően meg fogja változtatni a könyvelő programokkal dolgozók napi munkáját. A folyamatos digitális fejlődéssel fontos lépést tartani és megismerni a legújabb lehetőségeket és a jövő megoldásait. Az előadás ebben mutat utakat, és az előadást követően konzultációs lehetőség is nyílik az előadóval.

2022. október 25.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: )
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

Főbb témakörök

• Elektronikus számlázás legfontosabb kérdései
• Elektronikus számlázás technikái, folyamata
• Elektronikus számla kiállítása és befogadása
• Online Számla rendszeren keresztüli elektronikus számlázás
• NAVXML elektronikus számla lehetőségei, továbbfejlesztésének irányai
• Nem elektronikus számla digitalizálásának lehetőségei
Számlázó program választása
• Milyen tényezőket érdemes figyelembe venni a számlázó program választásánál?
• Számlázó program legfontosabb funkciói, követelményei
• Számlázó program típusai
Számla befogadás technikai lehetőségei
• Elektronikus és papíralapú számla befogadása
• Számlabefogadás digitalizációs lehetőségei
• Online Számla rendszer használata a számla befogadási folyamatban
Adóhivatali szolgáltatások
• Online Számlázó
• Partner lekérdezés
• Áfa analitika, adóbevallási folyamatok támogatása
• Jellemző adminisztratív hibák kiszűrése
Számla-adatszolgáltatás
• Számla-adatszolgáltatási rendszer jövőbeli fejlesztési irányai
• API használatának előnyei
eÁFA rendszer
• Szolgáltatások kisadózók számára
• Szolgáltatások könyvelő szoftverrel rendelkezők számára
• Az eÁFA M2M koncepciójának lényeges elemei, közvetlen kihatása a könyvelőkre
• Hogyan fog megváltozni az áfabevallás rendszere a könyvelők, vállalkozások szemszögéből
Szakmai konzultáció, a résztvevők kérdéseinek megválaszolása

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

21.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

22.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése október 20-ig beérkezik hozzánk.

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre és a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020