Elektronikus számlázás a változó jogszabályi környezetben

Szakmai konferencia pénzügyi, számlázási, számviteli szakemberek és vezetők részére

Az elektronikus számla értelmezése és használata vállalkozásonként és országonként is különböző. A számlaképtől az automatizált gépi feldolgozást lehetővé tevő rendszerekig nagyon széles az értelmezési tartomány, ugyanakkor nagyon sok vállalkozásnál az elektronikus számla a postai szolgáltatások megkerülésével egyenlő.

Az előadás bemutatja a jelenlegi magyar jogszabályi környezetet és a helyes (vagy éppen helytelen) vállalkozói gyakorlatot. Az egyes részkérdésekre külön-külön kitérve példa megoldásokkal színesítjük konferenciánkat. Kitekintünk más országok elektronikus számlázási rendszerére, és annak fejlettségi fokát is megvizsgáljuk a magyar gyakorlathoz képest. Foglalkozunk a HÉA irányelv változásának tervezetével és annak számlázásra, elektronikus számlázásra és számlaadat-szolgáltatásra gyakorolt hatásait is átbeszéljük. Az előadás végére megértjük, hogy a PDF számla miért nem lesz elektronikus számla a jelenlegi tervek szerint 2024-től és milyen más jelentős változásokra kell felkészülni a számlázás területén.

2023. március 21.
10:00 - 13:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

Főbb témakörök

• Elektronikus számlázás jelenlegi legfontosabb szabályai
• Elektronikus számlák típusai: számlakép, adatstruktúra, hibrid e-számla
• Elektronikus számla és számlaadat-szolgáltatás kapcsolata
Elektronikus számlázási modellek Európában
• Elektronikus számlázás magyarországi lehetőségei
• Elektronikus számla kibocsátásának módszerei, technikái
• Elektronikus számla hatékony befogadása
Buktatók és nehézségek az elektronikus számlázásban
• Elektronikus számlák archiválása
Számlázással kapcsolatos irányelvi változások
• Elektronikus számla fogalmának megváltozása
• Számla adattartalmi változások
Kötelező elektronikus számlázás a közösségi ügyleteknél
• Elektronikus számla és számlaadat-szolgáltatás
• Utak és lehetőségek a jövő elektronikus számlázásában
Szakmai konzultáció, a résztvevők kérdéseinek megválaszolása

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + Áfa

KEDVEZMÉNYEK

19.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek hozzánk,

20.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése március 20-ig beérkezik hozzánk.

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre és a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020