Építésügyi jogszabályváltozások 2022. – Üvegkapu, E-napló

Szakmai Konferencia (Tantermi + Élő online közvetítés)

Módosultak az építésügyi és településtervezési jogszabályok!

2022. január elsejétől kell alkalmazni a Nemzeti Építőipari Felügyeleti és Adatszolgáltató rendszert (Üvegkapu). Mit kell tudni a stratégiai jelentőségű nyersanyagok és termékek kivitelével kapcsolatos regisztrációs eljárásról? Frissítse fel az e-naplóval kapcsolatos tudnivalókat.

 


A képzést MICROSOFT TEAMS-en keresztül internet kapcsolattal rendelkező számítógépéről
akár otthonról vagy irodájából is tudja követni!
A képzés interaktív, kérdéseket tud feltenni!

2022. április 27.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM *** / Online ÉLŐ előadás

Főbb témakörök

• Az egyes építésügyi tárgyú kormányrendeletek módosításáról szóló kormányrendelet több építési jogszabályt is módosított, ezekről rövid összefoglaló
• A településtervezéssel kapcsolatos módosítások
• Az Üvegkapuval kapcsolatos szabályok ismertetése
•Az építőipari nyersanyagok kivitelével kapcsolatos szabályok
• A cégek szakmagyakorlásra vonatkozó szabályok változása
• Milyen dokumentumokat kell benyújtani az energetikai tanúsítói szakmagyakorlási jogosultság bejelentéséhez?
• A felelős műszaki vezető nélkül végezhető kivitelezési tevékenység
• Átalakítás, felújítás esetében alkalmazható egyszerű bejelentés
• Egyszerű bejelentésnél a hatósági bizonyítvány kiállításának szabályai
• Bírságok, szankciók az új szabályozás alapján
• Az e-napló, az efőnapló és az e-alnapló készenlétbe helyezése
• Kik tehetnek bejegyzést az e-naplóba és kik tekinthetnek bele?
• Szerepkörök az e-naplóban
• Az online és az offline napi jelentés
• Felelős műszaki vezetői/kivitelezői nyilatkozat készítése
• Az e-napló, az e-főnapló és az e-alnapló zárása
• Konzultáció

Részvételi díj

Tantermi részvétel esetén

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

25% kedvezménnyel 22.425 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése április 25-ig beérkezik hozzánk.

Ebéd (személyes részvételnél, igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA

 

Online részvétel esetén

24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK ONLINE RÉSZVÉTEL ESETÉN

19.710 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése április 25-ig beérkezik hozzánk.

 

A előadáson személyesen, tanteremben, vagy online élő formában is részt vehet! Kérjük, a jelentkezés leadásakor jelölje meg választását!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tantermi részvétel esetén tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.


Az ár online részvétel esetén tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre és a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020